M
"Miuskis"
Vieras
Noh yhtä paheksuttava ja hirvittävä olen siis minäkin.
![]()
Etpä ole, vaan ihana normaali luonnollinen ihminen. Luonnollista elämää elävä, jota me bloggaajat ja blogin lukijat elämme.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh yhtä paheksuttava ja hirvittävä olen siis minäkin.
![]()
Senkin voi sanoa niin monella lailla ja monissa yhteyksissä että vaikea sanoa ällöttikö ap:tä jokin oikeasti ällöttävä juttu vai onko turhaa kainoutta...
![]()
Voisiko tänne palstalle perustaa oman osion Blogit. Jonne voisi sitten luoda alaosoita- Arvostelkaa mun blogi./ Älkää haukkuko mun blogia.
/Lukekaa pliis mun blogia/ Kehukaa mun blogia jne.
Hah! Mun blogi ei ainakaan ole kyseessä tällä kertaa :saint:
en sanonut, että minua ärsyttää. Mutta se jättäisi vaihtoehdon sille, että haluaako lukea niistä. Sillä täällä puhutaan blogeista hyvin monenlaisten otsakkeiden alla.Miks blogi-aiheet ärsyttävät niin kovasti?
Minä alussa mietin, mahtoiko omani olla.
Kun tuolla hakusanalla löytyi sieltäkin kaksi postausta... tosin yli 7 v vanhoja.
![]()
Minä alussa mietin, mahtoiko omani olla.
Kun tuolla hakusanalla löytyi sieltäkin kaksi postausta... tosin yli 7 v vanhoja.
![]()
Hah! Mun blogi ei ainakaan ole kyseessä tällä kertaa :saint:
No eiköhän halukkaat osaa sinne ihan itse ihailemaan mun luokkakuvaani vuodelta 1993.
Tai niin, jos olen ihan rehellinen. Ärsyttävät ne blogit joskus. Taustalla on ehkä - ja nyt koska itse sen sanon- saan käyttää kateuskorttia Koska kadehdin ( vaikken varsinaisesti pahalla) joidenkin kirjoittajien kykyä sanoa sanansa niin taitavasti. Siitä haaveilen itse.
Ja sitten kahdehdin oikeasti niitä, jotka ovat kuvanneet blogeihinsa omia käsitöitään, ompeluitaan, projektejaan jne. koska minusta ja käsityötaidosta, ei voi oikein edes puhua samassa lauseessa. Saati sitten blogissa ja se että olen kehno kuvaaja, ei ainakaan tilannetta parantaisi.