Ällöttää yhden palstalaisen blogitekstit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Malla"

Vieras
Luen yhden palstalaisen blogia ja hieman niin sanotusti kuvottaa jotkut jutut... Henkilö kirjoittaa avointa päiväkirjaa jota varmasti lukevat myös omat lapset/sukulaiset. Vai onko korrektia ja hyvänmaun mukaista kirjoitella lapsilleen omista "naitatuksistaan"...? Ja taas "naitattaa"... Ällöä...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25358987:
Minua taas ihmetyttää kun ihmisten pitää ihan väkisin niitä blogeja kirjoittaa, voi sentään.
Ai sitä ei saa enää kirjotellakaan ettei vaan tarvis palstamamman lukea ikäviä juttuja, voi sentään. Pitäsköhän kirjojenkin kirjottaminen lopettaa, ettei tarvis kenenkään vahingossa lukea sellasta kirjaa, mistä ei pidä?

Ai sitä ei saa enää kirjotellakaan ettei vaan tarvis palstamamman lukea ikäviä juttuja, voi sentään. Pitäsköhän kirjojenkin kirjottaminen lopettaa, ettei tarvis kenenkään vahingossa lukea sellasta kirjaa, mistä ei pidä?

Mä en lue blogeja koska ne on niin perhanan huonoja.
Muutamia ulkomaalaisia blogeja ja suomalaisten kolumneja kylläkin. Kirjoja senkin edestä.
Kaikki kun ei vain osaa kirjoittaa, miksipä niihin kuluttaisin aikaakaan. Ihmetyttää vain se vimma, millä jotkut suoltavat blogeja ilman kirjoitustaitoa, saati sisältöä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25359032:
Mä en lue blogeja koska ne on niin perhanan huonoja.
Muutamia ulkomaalaisia blogeja ja suomalaisten kolumneja kylläkin. Kirjoja senkin edestä.
Kaikki kun ei vain osaa kirjoittaa, miksipä niihin kuluttaisin aikaakaan. Ihmetyttää vain se vimma, millä jotkut suoltavat blogeja ilman kirjoitustaitoa, saati sisältöä.

Yleensä blogit ovat päiväkirjoja etenkin itselleen ja lähimmäisten luettavaksi. Itse luen ainakin ystävieni blogeja mielelläni, olivat taidokkiata tai ei, mielenkiintoisia kumminkin. :)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="Malla";25358943]Luen yhden palstalaisen blogia ja hieman niin sanotusti kuvottaa jotkut jutut...[/QUOTE]

No lakkaa hyvä ihminen lukemasta, jos ei kerran miellytä. Vaikeaa?

[QUOTE="höpsö";25359050]Yleensä blogit ovat päiväkirjoja etenkin itselleen ja lähimmäisten luettavaksi. Itse luen ainakin ystävieni blogeja mielelläni, olivat taidokkiata tai ei, mielenkiintoisia kumminkin. :)[/QUOTE]

Taidat olla kyttääjä-persoona.

[QUOTE="JOO";25359052]oi ku sä oot pilami nii viksu ku luet tosi paljon kirjoja. Oot varmaan ite tosi hyvä kirjottamaankin, kun on varaa muiden kirjotuksia arvostella.[/QUOTE]
Jos lukee paljon jotain Laila Hirvisaaren kirjoja niin ei ole viksu.

[QUOTE="Malla";25358943]Luen yhden palstalaisen blogia ja hieman niin sanotusti kuvottaa jotkut jutut... Henkilö kirjoittaa avointa päiväkirjaa jota varmasti lukevat myös omat lapset/sukulaiset. Vai onko korrektia ja hyvänmaun mukaista kirjoitella lapsilleen omista "naitatuksistaan"...? Ja taas "naitattaa"... Ällöä...[/QUOTE]
Lähipiiri on varmasti saman sortin sakkia, joten ei niitä hirvitä.

Yhteistyössä