Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
oikeesti?se on sitten noin 100km!hui!missä ajassa temmoit ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:|O |O |O .........................!
no,no,mikäs nyt? :|
*himo repiä muutamat ihmiset riekaleiksi, kaivaa ne kuoppaan, ja hyppiä tasajalkaa kuopan päällä* :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:juu. kyllä mä illalla kerkeen tulla kertoo kuulumiset..mutta hei, varo ettei sua kivitetä, mut on pari kertaa kivitetty kun oon sanonu et menee isälleen yökylään..kato ei omalla isällään voi kyläillä.. :kieh:
![]()
laitonki jo tonne toiseen keskusteluun..mutta teillä on kyllä ihan älyttömän hyvä tilanne tuolla ryhmiksessä jos on vaan 9 lasta ja 3 hoitajaa!!
ja moi metsis!! :wave:
joo.siellä on kyllä hyvin asiat ja se on noin 6kk sitten valmistunut.eli uusi ,siisti,![]()
vai kohta tulee murrikoita niskaan :headwall: ei tajuu :headwall:
voikohan mummulle mennä yö-kylään,vai onko sekin taas" murrikat niskaan"
mummulle voi varmaan juu, mut ei isälle, kun se on lapsen koti... no meillä kyllä ei oo vaan lapsi nimenomaan menee yökylään...![]()
Mut ihanalta paikalt kuulostaa teidän ryhmis...semmonen vois olla vähän niinku mun tulevaisuuden työpaikka.. =)
kyllä ne hoitajat siellä kovilla ovat..sellasia 1-4 vuotiaita kaikki ja meidän tyttö ainoa,joka ei kävele..mutta hoito on ollut erinomaista.täytyy sanoa kyllä.
siitä vaan rohkeasti sitten,peppuska alalle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
oikeesti?se on sitten noin 100km!hui!missä ajassa temmoit ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää palasin taas, sisko tuossa soitteli ja turistiin hyvä tovi. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
Joo, tai siis oikeastaan me ajettii Bromarvista Noormarkkuun, pysähdyttiin Salossa, Turussa, Raumalla ainakin. Niin joo, ja Velkualla.
Oltiin kyllä kahden viikon reissu, tai siis pyöräiltiin ensin Turkuun ja siellä oltiin pari päivää ja sitten jatkettiin sinne Noormarkkuun (yövyttiin toki siis välillä) ja sitten mentiin Merikarvialle ja yhteen saareen viikoksi.
Oli kivaaJa matkaa tuli jotain 500 kilometriä.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Siis metsänpeitto! Ihan hulluko sä olet ollut? Et kai sentään yhellä rykäsyllä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
Joo, tai siis oikeastaan me ajettii Bromarvista Noormarkkuun, pysähdyttiin Salossa, Turussa, Raumalla ainakin. Niin joo, ja Velkualla.
Oltiin kyllä kahden viikon reissu, tai siis pyöräiltiin ensin Turkuun ja siellä oltiin pari päivää ja sitten jatkettiin sinne Noormarkkuun (yövyttiin toki siis välillä) ja sitten mentiin Merikarvialle ja yhteen saareen viikoksi.
Huhheijaa.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Siis metsänpeitto! Ihan hulluko sä olet ollut? Et kai sentään yhellä rykäsyllä?![]()
No ei meillä pisin päivämatka ollut kuin jotain 100 km. Yllättävän hyvin sen kyllä jaksaa. Jopa minä![]()
Tavattiin silloin reissulla yksi sveitsiläinen mies, joka oli pyöräillyt edestakaisin Suomessa jo 10 000 kilometriä sinä kesänä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää palasin taas, sisko tuossa soitteli ja turistiin hyvä tovi. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vau!se merikarvia on tosi kaunista paikkaa, vaikka merikarvialaiset on hieman ..no.merikarvialaisia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä oon mennyt pyörällä Turusta Raumalle :xmas:
vau!se merikarvia on tosi kaunista paikkaa, vaikka merikarvialaiset on hieman ..no.merikarvialaisia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää palasin taas, sisko tuossa soitteli ja turistiin hyvä tovi. :wave:
kerroit kai ,että jotain tärkeää on nyt pahasti kesken..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Siis metsänpeitto! Ihan hulluko sä olet ollut? Et kai sentään yhellä rykäsyllä?![]()
No ei meillä pisin päivämatka ollut kuin jotain 100 km. Yllättävän hyvin sen kyllä jaksaa. Jopa minä![]()
Tavattiin silloin reissulla yksi sveitsiläinen mies, joka oli pyöräillyt edestakaisin Suomessa jo 10 000 kilometriä sinä kesänä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mää palasin taas, sisko tuossa soitteli ja turistiin hyvä tovi. :wave:
kerroit kai ,että jotain tärkeää on nyt pahasti kesken..
![]()
En saanut suunvuoroa.
Ei vaan, pitäähän munkin todistaa teille että mulla on edes sen verran elämää tallella, muutakin kuin palsta. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:|O |O |O .........................!
no,no,mikäs nyt? :|
*himo repiä muutamat ihmiset riekaleiksi, kaivaa ne kuoppaan, ja hyppiä tasajalkaa kuopan päällä* :kieh:
ei kannata :headwall: ei mene viesti perille sittenkään ,vaik pahalla koittais täällä palstalla välillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:no,kun kerran kuntoilevaa sakkia ootte,niin sitten kesällä pyöräillään jonnekin tapaamiseen..uuteenkaupunkiin tai uuteenkaupunkiin..jonkun mökille![]()
![]()
Juu, mun pitää varmaan lähtä heti että oon kesäksi perillä.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:no,kun kerran kuntoilevaa sakkia ootte,niin sitten kesällä pyöräillään jonnekin tapaamiseen..uuteenkaupunkiin tai uuteenkaupunkiin..jonkun mökille![]()
![]()
Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Meijän neito on ihan mini..![]()