Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:miks sillon ei tee mitään mieli jos talo on täynnä herkkuja...JUST niitä ei halua mut jotain haluaa |O
mä ihmettelen täällä suklaalevyni ja jäätelöni kanssa ihan samaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:miks sillon ei tee mitään mieli jos talo on täynnä herkkuja...JUST niitä ei halua mut jotain haluaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää en oo millään (enkä minkään) päällä...![]()
![]()
mää oonki muuten huonolla tuulella..muistin just..:kieh: :kieh:
mut ei teijän kanssa voi olla tulematta hyvälle tuulelle!!:heart:
Ai, mää luulin että ihan jostain muusta! :saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, mistäköhän se viiraus johtuu?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas::saint:
![]()
NO PATONGEISTA TIETENKIN! |O :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mulla viiraa paljon, erittäin paljon. :xmas: Ja sen huomaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
juu.. tiietään... tai ei me tiietä mitä on ku viiraa vähän... :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
mut saatat nähdä patonkimaisia unia... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hmmm, mistäköhän se viiraus johtuu?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas::saint:
![]()
NO PATONGEISTA TIETENKIN! |O :saint:
Mullakin voi olla. Jos en sitä ennen nukaha tähän.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Painukaa nukkuun että määkin maltan! :snotty:
mun deadline on puolelt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
Mä näin jo päikkäreilläOli muuten sitä luokkaa se uni, että mulla lähti siinä taju
en oikein tiedä vieläkään, oliko se painajainen vaiko ei
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:miks sillon ei tee mitään mieli jos talo on täynnä herkkuja...JUST niitä ei halua mut jotain haluaa |O
mä ihmettelen täällä suklaalevyni ja jäätelöni kanssa ihan samaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää en oo millään (enkä minkään) päällä...![]()
![]()
mää oonki muuten huonolla tuulella..muistin just..:kieh: :kieh:
mut ei teijän kanssa voi olla tulematta hyvälle tuulelle!!:heart:
istukkonää ilimasa:snotty:
miks sä huonolla tuulella oot OLLU`?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
Mä näin jo päikkäreilläOli muuten sitä luokkaa se uni, että mulla lähti siinä taju
![]()
Sullon liukuva deadline. :saint: Se on muuten aika yleistä.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai perkele. Se meni se deadline. Mä siirsin sitä puoleen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
![]()
WAU =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sullon liukuva deadline. :saint: Se on muuten aika yleistä.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai perkele. Se meni se deadline. Mä siirsin sitä puoleen :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai perkele. Se meni se deadline. Mä siirsin sitä puoleen :saint:
Kerro lisää. B) :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
![]()
![]()
![]()
![]()
Se oli muuten melko käsittämätön uni. Siis todella.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en kuulkaa suo enää ajatustakaan patongeille tänään tai ei tule nukkumisesta mitään. Mikäli siitä muutenkaan tulee, mulla viiraa vähän, tiettekö :xmas:
![]()
![]()
![]()
![]()
Se oli muuten melko käsittämätön uni. Siis todella.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai perkele. Se meni se deadline. Mä siirsin sitä puoleen :saint:
huomaat kokoajan sitä siirtäväsi kauemmas ja kauemmas kunnes unohdat koko deadit....
*heiluttaa patonkia FWG silmien edessä*
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:menkää ny johonki puhumaan niistä herkuistanne... tai tunkekaa kaikki herkkunne vaikka vaikka.. peppuun!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:menkää ny johonki puhumaan niistä herkuistanne... tai tunkekaa kaikki herkkunne vaikka vaikka.. peppuun!!![]()
![]()
tuus tänne nii tunkasen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ai perkele. Se meni se deadline. Mä siirsin sitä puoleen :saint:
huomaat kokoajan sitä siirtäväsi kauemmas ja kauemmas kunnes unohdat koko deadit....
*heiluttaa patonkia FWG silmien edessä*