ÄLLÖ kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petra

Vieras
Niin siis ällöttävä kysymys tiedossa. Mitähän tämä mahtaa olla, kun harrastimme miehen kanssa eilen seksiä, ja käytimme kondomia. Seksin jälkeen huomasin miehen peniksessä runsaasta valkoista tahnaa, siis ihan samanlaista kuin joku kosteusvoide!! Ei ole aikaisemmin "tullut" mitään, ja siemennestettä se ei tietenkään ollut. JA sitä oli suht runsaasti...

Ja nyt pitäisi olla kaikenlisäksi kuiva kausi meneillään valkovuodon suhteen ja sitä ei multa muutenkaan paljon tule.

Jäi vaivaamaan.

Sukupuolitautia ei pitäisi olla, testeissä kävin samassa yhteydessä kun hankin renkaan (josta olen jo luopunut kahden kuukauden käytön jälkeen). Luulisi että hiivassa olisi muitakin oireita kuin tämä äkillinen kertavalkovuoto (?) tujaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Petra:
Niin siis ällöttävä kysymys tiedossa. Mitähän tämä mahtaa olla, kun harrastimme miehen kanssa eilen seksiä, ja käytimme kondomia. Seksin jälkeen huomasin miehen peniksessä runsaasta valkoista tahnaa, siis ihan samanlaista kuin joku kosteusvoide!! Ei ole aikaisemmin "tullut" mitään, ja siemennestettä se ei tietenkään ollut. JA sitä oli suht runsaasti...

Ja nyt pitäisi olla kaikenlisäksi kuiva kausi meneillään valkovuodon suhteen ja sitä ei multa muutenkaan paljon tule.

Jäi vaivaamaan.

Kortsun sisä vai ulkopuolella?

En usko että pesut olisi jääneet tekemättä, mies on tarkka hygieeniastaan, kuten olen minäkin ja olimme käyneet saunassakin juuri hetkeä aiemmin. Tämä "voide" siis tuli minun sisältäni!

Alkuperäinen kirjoittaja Petra:
En usko että pesut olisi jääneet tekemättä, mies on tarkka hygieeniastaan, kuten olen minäkin ja olimme käyneet saunassakin juuri hetkeä aiemmin. Tämä "voide" siis tuli minun sisältäni!

Ovis tulossa? Kyllä minustakin tulee vaikka mitä klimppejä ja tavaraa,mitä milloinkin.

Joo siis ovulaationi oli jo viime viikon torstaina, tunnen kiertoni hyvin ja tunnen myös oviskivut..

Siksi mietin kun olen jo naisen ikään ehtinyt ja koskaan ei ole vastaavaa ollut/tullut. Ajattelin et onko jotain vialla...

Yhteistyössä