Alli-laihdutuslääke on kyllä suuri kupla järjellä ajatellen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laskettu tosiasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laskettu tosiasia

Vieras
Laskeskelin tuossa, että ohjeen mukaan ateria saa sisältää rasvaa max15g (ja jos rasvaa ei ole, niin allia ei kannata ottaa; lukee allin ohjekirjassa) Vaikka käyttäisin selvää voita tuon 15g, niin energiaa rasvamäärästä tulee vain alle 110kcal (Finelin sivuilta). Ja alli jättää tuosta imeytymättä vain murto-osan. Eli päivan aikana saatu allin rasvankadotus on ihan naurettavan pieni... Tylsintä on, että ehdin ostaa sen pienimmän pakkauksen tuota (ja siitä ei mitään hyötyä) Lähinnä tuota voi käyttää katumuspillerinä mässäilyn jälkeen, vaikka tuskin siitä on hyötyä silloinkaan.

No nii-i, mutta se on ensimmäinen varsinainen laihdutuslääke mikä on markkinoille ylipäänsä saatu puskettua.

Ja se tosiaan tehoaa vain rasvaan. Minulla ongelmat ovat hiilareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja sellaista se:
No nii-i, mutta se on ensimmäinen varsinainen laihdutuslääke mikä on markkinoille ylipäänsä saatu puskettua.

Ja se tosiaan tehoaa vain rasvaan. Minulla ongelmat ovat hiilareissa.

Sama vika, joten olen jo palannut vhh linjalle kunnes kilot ovat taas kohdallaan. BMI on nytkin normaalipainon ylärajalla, mutta haluan päästä samoihin mittoihin, mitkä olivat ensimmäisen ja ainoan lapsen jälkeen... Kiloni olen puhtaasti hankkinut mässyttämällä ja huvisyöpyttelyllä.

Minä syön Reductilia, se auttaa hillitsemään syömisen tarvetta. Tietenkin lääke yksinään ei auta laihtumaan vaan pitää myös muuttaa ruokailuttumuksiaan, mutta niitä minä en pystynyt muuttamaan ennen lääkkeen aloittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No niinhän se on. Jos markkinoilla olisi lääke, jota syömällä hoikistuisi hups tuosta vain, montako haluamattaan ylipainoista maailmassa olisi..

Niinpä. Rahat pois vaan epätoivoisilta laiskimuksilta.

Kyllä kieltämättä tympii, että en tehnyt muutamaa peruslaskutoimitusta ennen allin hankintaa... Kaikki tiedot olivat kuitenkin netin kautta nähtävillä. Mihinköhän se rasvaripulipelottelu kuuluu, siis nämä Alli-Oopsit. En saanut yhtään liukkaampaa tuotosta olinpa syönyt rasvaa vähän reippaamminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Minä syön Reductilia, se auttaa hillitsemään syömisen tarvetta. Tietenkin lääke yksinään ei auta laihtumaan vaan pitää myös muuttaa ruokailuttumuksiaan, mutta niitä minä en pystynyt muuttamaan ennen lääkkeen aloittamista.

Millä kriteereillä sait lääkkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

Millä kriteereillä sait lääkkeen?

BMI 35, ei siihen muuta tarvita (BMI:n pitää olla muistaakseni yli 30, tai yli 28 ja diabetes, nivelrikko tms.). Kela-korvausta en saa, koska sitä varten pitäisi olla juuri diabetes tai vakava nivelrikko.

Itse syön terveellistä ruokaa enkä suuria annoksia. Olen silti sairalloisen lihava. Aloitin viikko sitten syödä allia, muuten syön kuten aiemmin. Olen nyt viikossa laihtunut 2kg. Yhtään ripulia tai löysää vatsaa ei ole ollut. Mitään muitakaan oireita ei ole ollut. Vatsa toimii samoin kuin aiemmin, ainostaan ilmavaivat ovat vähentyneet. Kolestroliarvoni on hyvät koska olen 10 viimeiseen vuoden ajan erittäin niukasti käyttänyt rasvaa. Kaloreilla ei voi laihtumista selittää.

Ei olekaan ihmelääke, mutta kyllä se voi tukea laihduttamista. Itsekin kyl olin vähän pettynyt siihen, että vain 25 % rasvasta jää imeytymättä. Eli ei kyllä kannata kovin rasvaista syödä, vaikka käyttäisi tuota lääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja erkkinä:
Itse syön terveellistä ruokaa enkä suuria annoksia. Olen silti sairalloisen lihava. Aloitin viikko sitten syödä allia, muuten syön kuten aiemmin. Olen nyt viikossa laihtunut 2kg. Yhtään ripulia tai löysää vatsaa ei ole ollut. Mitään muitakaan oireita ei ole ollut. Vatsa toimii samoin kuin aiemmin, ainostaan ilmavaivat ovat vähentyneet. Kolestroliarvoni on hyvät koska olen 10 viimeiseen vuoden ajan erittäin niukasti käyttänyt rasvaa. Kaloreilla ei voi laihtumista selittää.

Toihan vain estää osaa rasvaa imeytymästä, ei tee mitään muuta. Olet siis syönyt liikaa rasvaa, jos lääke laihduttaa.

Ei olekaan ihmelääke, mutta kyllä se voi tukea laihduttamista. Itsekin kyl olin vähän pettynyt siihen, että vain 25 % rasvasta jää imeytymättä. Eli ei kyllä kannata kovin rasvaista syödä, vaikka käyttäisi tuota lääkettä.

Niin. Että pitäisi ihan itse muuttaa niitä elintapojaan, jos tahtoo laihtua! Herranjestas sentään.

olen kyllä kuullut, että moni sen avulla on laihtunut, joten ei se nyt mikään ihan turha lääke ole. Itsellä harkinnassa, koska aion lopettaa tupakoinnin (ja sen jälkeenhän paino tunnetusti nousee), enkä halua takaisin niitä vaivaista 6 kiloa, jonka olen saanut pudotettua. Vielä olis 15kg työsarkaa jäljellä.

Erehduin myös ostamaan Allia ja tein sitten vasta samat laskutoimitukset, valitettavasti. Ei vaikuttanut painoon mitenkään. Ja tulipa kokeiltua ihan piruuttaan, että suklaalevyn jälkeenkään ei tullut minkäänlaisia rasvaripuleita...

Alkuperäinen kirjoittaja :
olen kyllä kuullut, että moni sen avulla on laihtunut, joten ei se nyt mikään ihan turha lääke ole. Itsellä harkinnassa, koska aion lopettaa tupakoinnin (ja sen jälkeenhän paino tunnetusti nousee), enkä halua takaisin niitä vaivaista 6 kiloa, jonka olen saanut pudotettua. Vielä olis 15kg työsarkaa jäljellä.

Ei se nouse, jollet ala syödä enempää. Tupakointi kiihdyttää aineenvaihduntaa jonkin verran, mutta sen vaikutuksen saa myös juomalla kupin kahvia tai käymällä lyhyellä lenkillä.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Ei se nouse, jollet ala syödä enempää. Tupakointi kiihdyttää aineenvaihduntaa jonkin verran, mutta sen vaikutuksen saa myös juomalla kupin kahvia tai käymällä lyhyellä lenkillä.

Uskotko itsekään tuota?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä kieltämättä tympii, että en tehnyt muutamaa peruslaskutoimitusta ennen allin hankintaa... Kaikki tiedot olivat kuitenkin netin kautta nähtävillä. Mihinköhän se rasvaripulipelottelu kuuluu, siis nämä Alli-Oopsit. En saanut yhtään liukkaampaa tuotosta olinpa syönyt rasvaa vähän reippaamminkin.

äläs nyt mä ehin ostaa sen ison paketin ja sitä muutaman viikon söin ennen ku itekki rupesin tutstuu tarkemmin tuotteeseen. nyt siellä seisoo yli puolet kaapissa. kyllä mulla joskus jos ratkesin kebabbiin tai mc donaldsiin ni se kyllä näky jätöksissä. yök! Sit luin olikohan se yliopiston apteekin sivuilta ni se minkä lääkärit määrää on tuplasti vahvempi ja tää itse hoitolääke näin m ieto...ihan hölmöä....menin sit kokeilee ottaa kaks taplettia kerral vai ei sais mut sillon tosiaa rasva rupes lentää peräpäästä ...hyi
nykyää ruokavaliolla laihduttelen ja se on paljon parempi vaihtoehto kun noi ihme dieetit.

Yhteistyössä