Z zizilisko Aktiivinen jäsen 27.07.2006 4 087 0 36 25.12.2009 #1 Mennään tänään kylään jossa on kissa ja itse olen allerginen. Raskaana niin ei uskalla zyrteciä ottaa.
Mennään tänään kylään jossa on kissa ja itse olen allerginen. Raskaana niin ei uskalla zyrteciä ottaa.
Z zizilisko harmaana Vieras 25.12.2009 #2 Nostan vielä, jos joku osaisi vinkata kannattaako ottaa ennen kylään menoa vai vasta siellä oireiden alkaessa.
Nostan vielä, jos joku osaisi vinkata kannattaako ottaa ennen kylään menoa vai vasta siellä oireiden alkaessa.
? ,.,. Vieras 25.12.2009 #4 Ota ennen kylään menoa ja tarvittaessa kyläilyn aikana. Mutta siis tuo ennalta ehkäisy ainakin itellä toimii. Muuten, eikös jotain allergialääkettä saa ottaa raskaana? Vaikka ymmärrän kyllä, itsekin allerginen ja raskaana, mutta en halua pillereitä napsia
Ota ennen kylään menoa ja tarvittaessa kyläilyn aikana. Mutta siis tuo ennalta ehkäisy ainakin itellä toimii. Muuten, eikös jotain allergialääkettä saa ottaa raskaana? Vaikka ymmärrän kyllä, itsekin allerginen ja raskaana, mutta en halua pillereitä napsia