Allerginen reaktio raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruttis

Aktiivinen jäsen
30.01.2008
5 876
2
36
Tietääkö kukaan, miten allergista reaktiota hoidetaan kun on raskaana? Mulla olis tossa kortisoneja ja antihistamiineja, uskallanko syödä? Kyllä mä tän urtikarian kestäisin, mutta kun tuntuu, että kurkussa on pala. Pelottaa ettei pääsisi kovin pahaksi, en haluaisi tökkiä Epipeniä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
antihistamiinia voi hätätilanteessa ottaa kyllä, kun ei jatkuvasti syö. Palan tunne johtunee paniikista. Rauhoitu ja ota se antihistamiini.

Ei paniikkia, ei johdu siitä. Tämä on todettu melko vakavaksi tämä allergia, saattaa rykästä anafylaksian jos siedäyshoidosta liian pitkä aika. Nyt en kuitenkaan usko, että menee ihan hirveän pahaksi, mutta se on sitten vähän fifty-sixty, että jos jää odottamaan onko lääkkeitä pakko ottaa, niin saattaa tulla ambulanssikeikka :(

Loratadinia ja setiritsiiniä ainakin voi raskaana ollessaan ottaa. Soita huomenna teratologiseen tietokeskukseen, niin tiedät sitten vastaisuuden varalle.

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437

Soitin terveysneuvontaan, josta tietenkin käskettiin lähteä päivystykseen :headwall: Niin kuin siitä mitään hyötyä olisi..

Otin Heinixin, se oli kaikista mun napeista kaikkein lälläreimmältä vaikuttava, toivottavasti jeesaa sen verran, että pääsen nukkumaan ennen aamua.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
Tuli sitten sekstattua? Vastuuton ukko sulla.

Kyllä, näin tuli tehtyä :D Eikä se ukko sitä yksin tehnyt..

Vaarallinen 'tauti' tuo raskaus kun himot menee liian suuriksi. ;)

Pläh.. Seksi kuuluu normaaliin elämään, tää hiton allergia on todella ärsyttävä |O Eikä mulle ole pitkään aikaan tullut mitään reaktioa, joten en osannut yhtään arvata että nytkään tulisi.