Allergialääkkeet toimii kuin unilääkkeet, voisin vain nukkua! Muilla samaa?

• Viestiketjun aloittaja kohtalotovereita?
  • Ensimmäinen viesti
Ei vain sovi sitten
[QUOTE="vieras";24116577]Mulla ei väsytä Cetirizin ratiopharm (onneksi, syön sitä huhtikuulta syyskuulle :D )[/QUOTE]

Minä heti kun aloin tuota syömään niin voisin nukkua vaikka seisaalleni. Joka vuosi sama ja vaihdan lääkemerkkejä silti aina sama.

"Kärtsy"
[QUOTE="vieras";24116577]Mulla ei väsytä Cetirizin ratiopharm (onneksi, syön sitä huhtikuulta syyskuulle :D )[/QUOTE]

Tää on mun kohdalla kunnon unilääke. Niin on kyllä kaikki muutkin. Varmaan 20 eri merkkiä kokeillut, lääkärit vaan toteaa "ei tämän pitäisi väsyttää", mutta ei pysy silmät kiinni. Jonkinmoinen ratkaisu ongelmaan on ottaa lääke illalla, mutta silloin aamullakin väsyttää julmetusti *haukotus*

"Kärtsy"
[QUOTE="vieras";24116679]Apteekissa on aika uusi allergialääke telfast jonka ei pitäisi väsyttää.[/QUOTE]
Eihän noiden muidenkaan pitäisi :D Noh, pitänee katsastaa.

aatshuu
setiritsiini saa mut nukkumaan vaikka seisaaltaan, mutta duact toimii kuin energiajuoma. osa allergialääkkeistä taas ei toimi ollenkaan.

kannattaa katsoa se vaikuttava aine ja kokeilla niitä kaikkia. esim. heinix, zyrtec ja tuo cetirizin ratiophram on aivan samaa ainetta eli nukuttaaaaaa ainaki mua.

vrs
Vaihda vaikuttavaa ainetta, se auttoi minulla. On ainakin joku Loratadin tms merkkinen, se ei väsyttänyt minua ainakaan ja minä myös yleensä nukahdan ihan mistä lääkkeestä vaan.

Deleted member 70007
Tytöllä on Histec ja nukkuu 12 tunnin yöunet ja nukahtaa kesken leikkien. Nukahti trampoliinille kun kävi siihen vähäks aikaa makoilemaan. Saa nähä voiko tota ottaa edes kauppoihin, kun on noin väsyksissä :)

"vieras"

Ei minuakaan, mutteivät nämä kyllä muutenkaan tunnu toimivan..

Tyytymätön
En tiedä mitä tässä tekisi kun vaihdoin allergialääkettä histecistä ( joka toimi todella hyvin mutta väsytti ) cetirizin ratiopharmiin. Olen todella pahasti allerginen koirille, johon histec on aina auttanut kun menen koirapaikkaan. Otin normaalisti 2 tablettia ennenku lähdin ja olin koirapaikassa koko illan. Sain kuitenkin myöhemmin allergiakohtauksen ja olin aivan hämilläni koska ikinä ennen 15 vuoteen ei ole näin käynyt jos olen ottanut lääkkeen. Vaihto ei ilmeisesti kannattanut enkä suosittele kyseistä lääkettä jos on pahasti allerginen.

..-.-..,
Loratadin ei mulla väsyttänyt, mutta eipä tuntunut oireisiin kovin hyvin tehoavankaan... Telfast ei myöskään tunnu väsyttävän ainakaan paljoa, nyt on hemoglobiinikin niin matala, etten osaa varmaksi sanoa.

vierailija
Voimakkaat antihistamiinit tosiaan toimii myös unilääkkeenä, etenkin reseptilääke Atarax. Vahvin käsikauppalääke lienee cetiriziini, jota myydään mm. kauppanimillä Cetirizin ja Histec. Sekin kyllä väsyttää ihan hyvin.

Yhteistyössä