allergiaako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka kauan nämä oireet on kestäneet? Nythän pujo allergisoi aika voimakkaasti ja koko kevään ja kesän on noita siitepölyjä ollut ilmassa, milloin mitäkin. Mulle on käynyt niin, että aikuisiällä olen alkanut reagoimaan siitepölyihin. Kannattaa nyt odotella ainakin siihen, että siitepölyaika loppuu ja seurata tilannetta. Jos nuhistelu ja muut oireet jatkuvat, niin sitten pitnee hakeutua allergiatesteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Kuinka kauan nämä oireet on kestäneet? Nythän pujo allergisoi aika voimakkaasti ja koko kevään ja kesän on noita siitepölyjä ollut ilmassa, milloin mitäkin. Mulle on käynyt niin, että aikuisiällä olen alkanut reagoimaan siitepölyihin. Kannattaa nyt odotella ainakin siihen, että siitepölyaika loppuu ja seurata tilannetta. Jos nuhistelu ja muut oireet jatkuvat, niin sitten pitnee hakeutua allergiatesteihin.

on ollu oireita jo kuukauden.... miten allergia testiin pääsee?? yksityisellä ainakin kallista...

Heinät ja pujo tosiaan rehottavat. Voit testailla antihistamiineilla, onko mitään vaikutusta, lääkärin reseptillä niitä tosin saa todella paljon halvemmalla kuin apteekin pikkupakkauksia. Käy valittamassa terveyskeskuksessa ja kysy, onko mahdollista päästä testeihin, niitä ei tehdä ennen siitepölykauden loppumista.

Yhteistyössä