ALLERGIA?!?

Mikä allergia mahtaa olla kysymyksessä?

Takapuoleen sekä reisien takaosissa on suuria punaisia länttejä, jotka kutiavat ihan mielettömästi.

Sukista tuli myös ihottumaa. Sukkien suuaukon resorin kohdalle on nilkkoihin tullut "nilkkarenkaat".

Eri pesuaineita on yritetty. Ei auta vaihto. Ei edes sensitive-aine. Tai se tekee ihan saman. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
LV-pesuaine & huuhteluaine ei auta? Eikä Zinc Cream -voide lievitä?
No en ole ihan kaikkia pesuaineita koittanut. Pitää siis huomenna ostaa kaupasta noita.

Kortisoonirasvaa olen laittanut. Auttaisko sinkkivoide paremmin? Voiko käyttää sitä vauvojen sinkkivoidetta?

Alkuperäinen kirjoittaja meikämuija:
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
LV-pesuaine & huuhteluaine ei auta? Eikä Zinc Cream -voide lievitä?
No en ole ihan kaikkia pesuaineita koittanut. Pitää siis huomenna ostaa kaupasta noita.

Kortisoonirasvaa olen laittanut. Auttaisko sinkkivoide paremmin? Voiko käyttää sitä vauvojen sinkkivoidetta?
Anopilla ja mun lapsella on tuota laikkuoiretta ollut ja anoppi sai lekuriltaan ohjeen käyttää nimenomaan noita tuotteita.

On meilläkin nyt ihan tavallista hydrocortisonivoidetta ja sinkkiähän noissa sun mainitsemissa voiteissakin on.

Pesin pojan tänään ammeessa enkä antanut mennä ulos leikkimään (siihen oli muukin syy kuin iho-ongelma). Pohdimme mieheni kanssa asiaa ja ulkona leikkimiseen liittyvä hikoilu + hien kuivuminen iholle on yksi mahdollinen syy ihon oireiluun. - Nyt pesusta on kulunut jo n. 4 h eikä mitään iho-oiretta ole.

Yhteistyössä