allergia asiantuntijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja onko teillä vakuutusta lapselle?

Ja noihin verikokeisiin, meillä jäpä on verikokeitten mukaan täysin allergiaton, maitoaltistuksessa anafylaktinen shokki, ettei niihinkään pidä luottaa sokeasti.

Ootko mie mistä päin? laita vaik yytä? lähen koht nukkumaan, mut jos meiltä päin ni voin suositella lääkäriä!

asumme oulun lähikunnassa. meillä ei ole vakuutusta lapselle. mä kyllä luotan, jotenkin sokeesti, tän terveyskeskuksen lääkäreihin. niin paljon olen siellä asioinut. ei kait se auta kun vaan jäädä odottelemaan tuloksia. sillähän paljon selviää... kiitos kaikille vastanneille. tunnen olevani uusavuton äippä :/

meillä sai tyttö rohkeuslahjana pieni merenneitopallon :0 vaik ei vissiin syytä tajunnut...heh. helpotti äitiä ja isiä.
laita asioita ja kysymyksiä paperille ja ota käsilaukkuun mukaan jos alkaa tökkiä lääkärillä.ja lääkärit on kaikki omia persoonia, sen varmaan jo tiedätkin jos tyttö on sairas, mut siis älä niele kaikkea jos ei tunnu siltä

mulla asuu kaveri lähellä ouluu, jos sattus sama suunta ni vois osata suositella lääkäriä.. kaikki tk lääkärit ei todellakaan osaa allergioihin sanoa mitään.. esim. meidän entinen lastenlääkäri oli semmonen...

me ollaan eteläpuolelta oulua, jonkin aikaa ollaan asuttu. kaikkia lääkäreitä ei täälläkään tunne, tuntuu vaihtuvan tiuhaan nuokin. onkohan ne jotain eurolääkäreitä, mene ja tiedä. yks vanhempi lääkäri on tosi hyvä lasten kans mut sille on vaikee saaha aikoja. tyttöä olen paljon käyttänyt hänellä, jospas hän ottais meidän poijankin hoidettavakseen. sittenhän meil ois oma perhelekuri :) huumoria kehiin, mä ajattelen. ainaskin vielä.

Yhteistyössä