Kaipa ne lapset oppii sillä tavalla sitten tavoille 6-vuotiaaksi mennessä, jolloin elämä alkaa sujua paremmin. On olemassa lapsia, joiden kanssa ei pärjää niihin koskematta, jo ihan itsepuolustuksen nimissä. Omia lapsia kun ei pääse pakoonkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää onkin mun kohallani joten saanpas sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:omasta kokemuksesta voin sanoa, että ilman niitä tukkapöllyjä ja vitsoja olisin nykyisin jotain ihan muuta kuin mitä olen. Nyt on perhe ja työ ja asuntolainakin maksettu ja elämä on ihanaa. Ilman nuita kurituksia ,mulla tuskin näitä olisi. Sen verran kauhea kakara olen ollut. Nyt 40v ja tyytyväinen elämään.![]()
Ei tämmöstä saa sanoa jos ei ole valmis tekemään kirjallista 100 sivun selvitystä asiasta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tää onkin mun kohallani joten saanpas sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:omasta kokemuksesta voin sanoa, että ilman niitä tukkapöllyjä ja vitsoja olisin nykyisin jotain ihan muuta kuin mitä olen. Nyt on perhe ja työ ja asuntolainakin maksettu ja elämä on ihanaa. Ilman nuita kurituksia ,mulla tuskin näitä olisi. Sen verran kauhea kakara olen ollut. Nyt 40v ja tyytyväinen elämään.![]()
Ei tämmöstä saa sanoa jos ei ole valmis tekemään kirjallista 100 sivun selvitystä asiasta..![]()
Ei onneksiAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tää onkin mun kohallani joten saanpas sanoa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:omasta kokemuksesta voin sanoa, että ilman niitä tukkapöllyjä ja vitsoja olisin nykyisin jotain ihan muuta kuin mitä olen. Nyt on perhe ja työ ja asuntolainakin maksettu ja elämä on ihanaa. Ilman nuita kurituksia ,mulla tuskin näitä olisi. Sen verran kauhea kakara olen ollut. Nyt 40v ja tyytyväinen elämään.![]()
Sinua ei näköjään laitettukkaa täällä piinapenkkiin :kieh: