H
Heippatirallaa
Vieras
Olen viime aikoina itse tullut todella pyykinpesuainetietoiseksi ja keskustelujakin eri
pyykinpesuaineista ja zeoliitista ynnä muusta on ollut liikenteessä tiheään tahtiin.
Itse vastustan zeoliittia, viimeistään nyt kun tajuan mitä se voi tehdä esimerkiksi
pesukoneelle.
Netissä on älyttömiä huijauksia esim. Allegro ja muut kalliit muka parhaat
pyykinpesuaineet joihin ikävä kyllä aika moni suomalainenkin hurahtaa..
Mikä siinä Allegrossa on nyt niin hyvää että siitä kannattaa maksaa helvetin kova
hinta verrattuna esimerkiksi Erisaniin tai sitten Lumme- sarjan uutuuteen sensitive
jauheeseen joka ei sisällä mitään " pahaa "..????
Miksi siis menette mukaan noihin huijauksiin jotka käytätte jotain kallista tilattavaa
pesuainetta?
Ihmettelen suuresti myös sitä kun kävin tuolla Allegron sivuilla ja yritin tilata näytepakkauksen
ja siinä tuli viimeistään todiste että koko homma on huijausta ja enpä
järkyttyisi jos selviäisi että nuo tuotteet on ihan tavallisia markettipesuaineita
vähän erikoisemmissa rumissa paketeissa.
Mutta, yritin siis tilata näytteen mutta sitten selvisikin että olisi pitänyt
samalla tilata n. 44e tötsä ja siitä olisi vähennetty hinnasta firman päättämä
näytepakkauksen hinta eli muutama euro. Huhhuh ja hohhoijaa..
En osta mitään sika säkissä niin miksi ostaisin jotain mitä ei saa ensin kokeilla tuolla hinnalla?
pyykinpesuaineista ja zeoliitista ynnä muusta on ollut liikenteessä tiheään tahtiin.
Itse vastustan zeoliittia, viimeistään nyt kun tajuan mitä se voi tehdä esimerkiksi
pesukoneelle.
Netissä on älyttömiä huijauksia esim. Allegro ja muut kalliit muka parhaat
pyykinpesuaineet joihin ikävä kyllä aika moni suomalainenkin hurahtaa..
Mikä siinä Allegrossa on nyt niin hyvää että siitä kannattaa maksaa helvetin kova
hinta verrattuna esimerkiksi Erisaniin tai sitten Lumme- sarjan uutuuteen sensitive
jauheeseen joka ei sisällä mitään " pahaa "..????
Miksi siis menette mukaan noihin huijauksiin jotka käytätte jotain kallista tilattavaa
pesuainetta?
Ihmettelen suuresti myös sitä kun kävin tuolla Allegron sivuilla ja yritin tilata näytepakkauksen
ja siinä tuli viimeistään todiste että koko homma on huijausta ja enpä
järkyttyisi jos selviäisi että nuo tuotteet on ihan tavallisia markettipesuaineita
vähän erikoisemmissa rumissa paketeissa.
Mutta, yritin siis tilata näytteen mutta sitten selvisikin että olisi pitänyt
samalla tilata n. 44e tötsä ja siitä olisi vähennetty hinnasta firman päättämä
näytepakkauksen hinta eli muutama euro. Huhhuh ja hohhoijaa..
En osta mitään sika säkissä niin miksi ostaisin jotain mitä ei saa ensin kokeilla tuolla hinnalla?