Allegro - jo vanha juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko Allegro-pesuaine jo vanha juttu? Käyttääkö sitä enää kukaan ja millaisia kokemuksia on kyseistä tuotteesta? Itse olen nyt vasta löytänyt tuon ja netistä kun luin niin vanhoja keskusteluja vaan löytyi. Kannattaiskohan tilata ja kokeilla? Hajusteeton pyykinpesuaine kun olis hakusessa... 8 kg paketti vaan mietityttää.

Toki sitä käytetään niin kauan kuin vielä saa. Fosfaatti nimittäin muistaakseni kielletään vuoden alusta. Noiltakin saa jo Allegro Ekoa, mikä ei kuulemma ole niin hyvää. Olen ollut tavalliseen Allegroon tosi tyytyväinen ja meinaan hamstrata muutaman pönikän. Sitä voi ohjeen mukaan koekäyttää ja lähettää sitten pönikän takaisin, jos haluaa. Tuskin on kyllä syytä.

Mä en käytä enään mitään muuta pesuainetta, kun Allegroa! On niin hyvä pesuaine! Mä en ite pysty käyttämään mitään tuoksullisia, en edes huuhteluainetta, mun ottaa niin paljon se henkeen. Ja kun iso perhe, niin ei tartte koko aikaa olla kaupasta kantamassa pyykinpesuainetta. Oon käyttäny jo ainakin 5 vuotta. Suosittelen lämpimästi!

Mä olen kolme vuotta käyttänyt vain sitä. Just sain uuden paketin. Välissä jouduin kaupasta hakee jotain ja heti alkoi pojalla iho kukkimaan allergon kanssa ei ole mitään oireita. Suosittelen lämpimästi.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä