Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

  • Viestiketjun aloittaja Vol 2
  • Ensimmäinen viesti
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:58 JoannaH kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:54 alabama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:51 JoannaH kirjoitti:
Moi! Minäkin olin tässä pinkassa mutta unohtui aina kirjoitella ja oon tippunu listasta vissiin ajat sitten.... :)

Mutta kuten profiilista voitte lukea niin minäkin plussasin lopulta kp38/30. =) Alkuraskauden ultrassa käyty ja vauva voi erittäin hyvin! Sydän läpätti kuin lampaan saparo.
Lampaan saparo.. :LOL:

Nyt jo ultrassa? :eek:
Minulla 42/31 eikä mitään positiivista testeissä.Kolme testiä takana,neljäs tänään tai huomenna.
Juu, sanoin se täti että oikein elinvoimainen vauva näyttää olevan! Ja sydänäänetkin sai kuuluviin vaikka nyt on vasta yhdeksäs viikko ihan alussa. :) Ihana oli kyllä käydä... sai mielenrauhan. Kiittelin sitä naista kyllä varmaan ihan liikaa.. mutta olin niin kiitollinen. =)
Hieno juttu että noin kivasti on käynyt!Käypä tällä palstalla niin saatat nähdäkin kuinka minulle kävi..
 
KESKIVIIKKO


alabama............kp 43/30
baabaa.............kp 3/26-28
baby.................kp 38/28
BellaMaria.........kp 15/28-29
clarissa82...........kp 55/26-28
ehlk...................kp 61/30
iita82................kp 53/45-62
Isaa83...............kp 24/39
Maariana83........kp ?
Marica Mehiläinen.kp 15/28-??
mato82...............kp 51/28-40
Mii83..................kp 30/28-31
Minky.................kp 22/35-
minsku83...........kp 2/28-30
minttu-82...........kp ?
Nasu86...............kp 53/29-38
Neera.................kp 59/28
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 21/25-28
pikkupeikko85....kp 20/28-29
Sitä saa mitä tilaa.kp 18/26-28
Supsis................kp ?
tiinu83................kp 30/n35
ulu.....................kp 2/30-32
Vilinäiti...............kp 10/57
Vilja84...............kp 38/32
wannabe-mami....kp ???
Wolferiina...........kp 32/28-34


PLUSSANNEET

rusina83.............kp 30/30-36
äiti82..................
Jenmo85.............kp27/28-32
Rouva-K..............kp26/28-31
Metsätähti..........kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............kp 38/30
 
Onnea JoannaH! :flower:

(.) Mulla mahassa menkkatuntemuksia, joten kaipa se täti tänään tulee. En vielä testaile. Huomenna on aikaisin hetki, mutta mutta...koska kierto on ollut sen 31 päivääkin, niin taidan edelleenkin vitkutella. Mä kyllä uskon että tänään täti saapuu, kun viime kierto oli sen 29.

mii kp 30/28-31
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 09:58 Mii83 kirjoitti:
Onnea JoannaH! :flower:

(.) Mulla mahassa menkkatuntemuksia, joten kaipa se täti tänään tulee. En vielä testaile. Huomenna on aikaisin hetki, mutta mutta...koska kierto on ollut sen 31 päivääkin, niin taidan edelleenkin vitkutella. Mä kyllä uskon että tänään täti saapuu, kun viime kierto oli sen 29.

mii kp 30/28-31
Ja mulla tänään..huoh.Siis eivät menkat alkaneet mutta tosiaan on tuo 43/30 ja nyt vasta alkoi tuntumaan,että menkat olisi tulossa.Että tämmöistä.Älkää kuitenkaan poistako minua tuosta listasta sillä hyvin mahdollista että eivät alakaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 10:04 alabama kirjoitti:
Älkää kuitenkaan poistako minua tuosta listasta sillä hyvin mahdollista että eivät alakaan.
Älä pelkää, ei sua poisteta. Jos ollaan joku poistettu listasta, niin syynä on ollut se ettei ole enää kirjoitellut mitään yli kahteen kuukauteen (tai pidempää aikaa), ei niinkään kp määrä. Ja jos ollaan joku poistettu, niin aina saa tulla takaisin.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 12:13 mii83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 10:24 alabama kirjoitti:
Ok.Nyt jännittää todella.Maha kummallinen.Pitäisiköhän tehdä uusi testi? :whistle:
Tee vain testi. Mulla näytti ehkä äsken siltä että menkat saattaisivat alkaa tänään.
Tein uuden testin.Ensin tuli valkoinen haamuviiva ja sitten jäi vain nega.Eli negaa tässä nyt sitten kai ollaan.Ei menkkoja ole vieläkään kuulunut.Olisi ennen joulua kiva tietää.Epäilen kovasti että on ollu alkuraskauden keskenmeno.
 
Täällä ollaan jo testailtu moneen kertaan, mutta ei mitään näy. Pienen haamun olin näkevinäni, ku tein testin myöhemmin uudelleen niin negahan se oli. :/
Rupee ärsyttää noi mammaksin testit, tuntuu että niissä on joku vika :kieh: Menkat kummiski jo noin paljo myöhäs, tai sitte mussa on ittessä joku vika :D Tavallaan toivois että menkat alkais niin sitte pääsis taas uutta kiertoo alottaa. Mutta kummiski toivon sydämmeni pohjasta että se plussa tupsahtais siihen testiin. :)
Nyt en kyllä testaile piiiiitkään aikaa... jossei joulu viikolla oo alkanu menkat niin sitten voin testailla :LOL:

Kyllä se plussa voi vielä tulla alabama.... :D :hug:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 13:08 Nasu86 kirjoitti:
Täällä ollaan jo testailtu moneen kertaan, mutta ei mitään näy. Pienen haamun olin näkevinäni, ku tein testin myöhemmin uudelleen niin negahan se oli. :/
Rupee ärsyttää noi mammaksin testit, tuntuu että niissä on joku vika :kieh: Menkat kummiski jo noin paljo myöhäs, tai sitte mussa on ittessä joku vika :D Tavallaan toivois että menkat alkais niin sitte pääsis taas uutta kiertoo alottaa. Mutta kummiski toivon sydämmeni pohjasta että se plussa tupsahtais siihen testiin. :)
Nyt en kyllä testaile piiiiitkään aikaa... jossei joulu viikolla oo alkanu menkat niin sitten voin testailla :LOL:

Kyllä se plussa voi vielä tulla alabama.... :D :hug:
joo kovasti odotellaan..12vrk myöhässä.Tosin voi johtua pari viikkoa sitten olleesta vesirokosta.Jos mammaksin testit on oikeasti huonoja niin koitapa vilja-testejä.Ne ovat mielestäni selkeitä.. =)

Onnea sinullekin yritykseen.. :heart:
 
Täällä alkoi tuhrutus. Tähän osasinkin jo varautua vaikka viikko sitten olin vielä ihan varma että olen raskaana, kuitenkin viime päivät osoitti jo sen että täti saapuu. Huomenna on varmaan kp 1 ellei sitten illalla ala jo kunnon vuoto.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 15:22 mii83 kirjoitti:
Täällä alkoi tuhrutus. Tähän osasinkin jo varautua vaikka viikko sitten olin vielä ihan varma että olen raskaana, kuitenkin viime päivät osoitti jo sen että täti saapuu. Huomenna on varmaan kp 1 ellei sitten illalla ala jo kunnon vuoto.
ja minulla alkanut kova valkovuoto.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 16:41 mii83 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 15:24 alabama kirjoitti:
ja minulla alkanut kova valkovuoto.
Ettei sulla sitten ole tilanne että nyt olisi ovis eli yhdet menkat jäänyt välistä? Tai enhän mä enää muista että kuuluko raskautumiseenkin valkovuoto...
Voi olla.Tai emmä tiä oliko se valkovuotoo mut jotai möhjää joka tuntu valkovuodolta.Mutta miksi olisi jäänyt menkat välistä?Siinä se ongelma mitä olen tässä jännännyt.
 
alabama
Päätin tehdä 5.testin viikonlopun aikana.Jos on nega niin en soittele terveyskeskukseen vaan jatkan vaan odottelua kunnes tulee +.En jaksa enää paikallisen terveydenhuollon kanssa tapella.Jos raskausoireet puhkeaa hirveiksi niin sitten ehkä soitan.
 
pikkupeikko harmaana
kyl osaa olla odottavan aika piiiitkäää.... \|O tuntuu et päivät ei vieri ei sit millää etie päin... vielä olis viikko siihen lääkärin aikaan ja samoihin aikoihin pitäs tätin kurvailla kyläänkin... onneks tää joulu vie vähän ajatuksia muualle kun tähän vauvakuume tohinaan...

luin tuolta yhestä toisesta ketjusta näistä jättihelokkikapseleista.... onko joku kokeillu näitä? ite tilasin just netin kautta purkillisen kotia..eivät niin kalliita olleet etteikö tohtisi kokeilla... :LOL: :LOL: mitäpä sitä ei tässä vauvakuumeessa keksisi.... :LOL: :LOL:
kertokaas kokemuksia jos jollain on.... =)
 
alabama: mikä sun tauta olikaan (en jaksa selata viestejä). Onko mones kierto käynnissä? Mulla esikoista yrittäessä oli kierrot mitä sattuu pillereiden kanssa. Vika oli yli 80 (tota en kyllä toivo kenellekään), tosin ton kierron jälkeen sitten tärppäsi. Kun en muista mikä on tilanteesi, niin ajattelin heittää jos kroppasi vielä hakee sitä normaalisuutta. Ja toisaalta myös joskus joilta jää vain menkkoja väliin. Tää saatto olla turha viesti. Kunhan tavallaan muistelin omaa tilannettani esikoisen alullepanon aikoihin.

Toivotaan että sulle se 5. testi tuo plussan.
 
vesirokosta
hei,

vesirokko + raskaushan on hieman vaarallinen yhdistelmä. Tietenkään sille nyt enää ei voi mitään, mutta tosiaan raskaana sairastettu vesirokko saattaa aiheuttaa sikiövaurioita.
 
Moikkelis kaikille!

Taitaa olla kp61/30 ja testit on kokoajan näyttäny negaa, ite epäilin kystaa ku semmonen on aikasemmin ollu ,mut kävin maanantaina lekurissa ja tutki ja totes et ei ole kyse kystasta, se epäili jotain häiriötä hormooneissa kun on tullu noita finnejä ja näppyjä ja jotain outoa ihottumaa viime viikkoina reilusti normaalii(siis mun normaalii) enemmän!

Mut noi iho-oireet voi johtua kyl myös stressistä kuten myös menkkojen myöhästyminen...!


Huomenna tulee vastaus siit hormoonitestistä eli sitä odotellessa.


Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille! :flower:
 
alabama ja muut, mullaki oli koko ajan (ennen kuin tein testin) menkkatuntemuksia, menkkojen alkamispäivänä tuli ihan pikkuisen vertakin joten ilmoittelin piinapinkalleni silloin että minut voi kohta tiputtaa. Siis vatsaa jomotti niin kuin täti olisi tulossa. Tosin outoa oli vain se, että mulla ei normaalisti oo mitään kipuja tai tuntemuksia, menkat on vaan alkaneet yhtäkkiä. Mutta sitten kun testasin niin se plussa oli melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin ei ollu epäilystäkään. Oli muuten viimeinen mammaksin testi.. olin päättäny etten enää negoja testaile ja sen testin olin säästäny.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 20:13 mii83 kirjoitti:
alabama: mikä sun tauta olikaan (en jaksa selata viestejä). Onko mones kierto käynnissä? Mulla esikoista yrittäessä oli kierrot mitä sattuu pillereiden kanssa. Vika oli yli 80 (tota en kyllä toivo kenellekään), tosin ton kierron jälkeen sitten tärppäsi. Kun en muista mikä on tilanteesi, niin ajattelin heittää jos kroppasi vielä hakee sitä normaalisuutta. Ja toisaalta myös joskus joilta jää vain menkkoja väliin. Tää saatto olla turha viesti. Kunhan tavallaan muistelin omaa tilannettani esikoisen alullepanon aikoihin.

Toivotaan että sulle se 5. testi tuo plussan.
Onko mones kierto käynnissä?
6.

Ja en ole käyttänyt e-pillereitä ollenkaan ja säännölliset ovat olleet menkat.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 20:24 vesirokosta kirjoitti:
hei,

vesirokko + raskaushan on hieman vaarallinen yhdistelmä. Tietenkään sille nyt enää ei voi mitään, mutta tosiaan raskaana sairastettu vesirokko saattaa aiheuttaa sikiövaurioita.
juu en tarkoituksella vesirokko ottanut,mutta pakkohan se oli hoidattaa pois.Hoitamattomana vielä vaarallisempi.Voi olla että sain vesirokon takia keskenmenonkin,ei sitä ikinä tiedä.Että se olisi syynä menkkojen poisjäämisen.Alussa siis oli rusehtavaa tuhrua.
 

TORSTAI 14.12.2006


alabama............kp 44/30
baabaa.............kp 4/26-28
baby.................kp 39/28
BellaMaria.........kp 16/28-29
clarissa82...........kp 56/26-28
ehlk...................kp 62/30
iita82................kp 54/45-62
Isaa83...............kp 25/39
Maariana83........kp ?
Marica Mehiläinen.kp 16/28-??
mato82...............kp 52/28-40
Mii83..................kp 31/28-31
Minky.................kp 23/35-
minsku83...........kp 3/28-30
minttu-82...........kp ?
Nasu86...............kp 54/29-38
Neera.................kp 60/28
Nyhverö..............kp???
Peppi1981...........kp 22/25-28
pikkupeikko85....kp 21/28-29
Sitä saa mitä tilaa.kp 19/26-28
Supsis................kp ?
tiinu83................kp 31/n35
ulu.....................kp 3/30-32
Vilinäiti...............kp 11/57
Vilja84...............kp 39/32
wannabe-mami....kp ???
Wolferiina...........kp 33/28-34


PLUSSANNEET

rusina83.............kp 30/30-36
äiti82..................
Jenmo85.............kp27/28-32
Rouva-K..............kp26/28-31
Metsätähti..........kp 33/28-30
Nallekarkki85
Misse81
JoannaH...............kp 38/30


Päivittelin ny tätä listaa, ku ei ollu muutakaa :D
Enää olis sitte 10pv jouluun, kyllä aika menee äkkiä. Lunta vois tulla, ei joulu oo ilman lunta mitää. :\| Äiti sano et viimmeks 89- vuonna on ollu lumeton joulu, ku sanoin että mun aikana ei oo ollu ikinä joulua etteikö olis lunta. Mut näköjään on. =)
Plussa tuulia. (toivottavasti meille tulis joululahjaks ne plussat). :LOL:
 

Yhteistyössä