Kyllä hieman juu selvensi.Eli tuota..minulla kierto n.30 pv ja nyt myöhässä 7 päivää eli..hmm..Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 12:20 ulu kirjoitti:kp tarkoittaa kierron päivää. Monesko päivä kierrosta menossa. Esim kp 13/28 tarkoittaa, että kierron pituus on 28 päivää ja sillä hetkellä on menossa 13. päivä kierrosta. Toivottavasti selvensi.
Kyllä se vielä onnistuu,älä lannistu.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 02:01 mato82 kirjoitti:perjantaina vaihtui kp 1/28-45
:'(
Moi!Kiva että tulit,täällä tosiaan enemmän ihmisiä ja jutteluaAlkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 16:10 BellaMaria kirjoitti:Olen uusi täällä palstalla. Alabama mulle suositteli näitä sivuja tuolla 9kuukautta foorumilla missä ollaan lähinnä juteltu kaksistaan(hiljaista on siellä). Olen 24vuotias ja lapsesta(ensimmäinen)miehen kanssa haaveillaan. Yrityskierto 7menossa ja nyt kp 12/28-9 mulla epäillään endometrioosia ja tod. näk edessä on pian laparoskopia. :attn:
Lampaan saparo..Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:51 JoannaH kirjoitti:Moi! Minäkin olin tässä pinkassa mutta unohtui aina kirjoitella ja oon tippunu listasta vissiin ajat sitten....
Mutta kuten profiilista voitte lukea niin minäkin plussasin lopulta kp38/30. =) Alkuraskauden ultrassa käyty ja vauva voi erittäin hyvin! Sydän läpätti kuin lampaan saparo.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 22:59 Mii83 kirjoitti:Torstai 9.11.
JoannaH,Marya,Nallekarkki85,NaNnA24,Riitu,tina84,tulineito,
veikkonen ja äippä84!!!
Vieläkös palstailette täällä??alkaa jo osalla olee kierrot tosi pitkälllä,nii tehdään pientä päivitystä
Juu, sanoin se täti että oikein elinvoimainen vauva näyttää olevan! Ja sydänäänetkin sai kuuluviin vaikka nyt on vasta yhdeksäs viikko ihan alussa. Ihana oli kyllä käydä... sai mielenrauhan. Kiittelin sitä naista kyllä varmaan ihan liikaa.. mutta olin niin kiitollinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:54 alabama kirjoitti:\Lampaan saparo..Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2006 klo 23:51 JoannaH kirjoitti:Moi! Minäkin olin tässä pinkassa mutta unohtui aina kirjoitella ja oon tippunu listasta vissiin ajat sitten....
Mutta kuten profiilista voitte lukea niin minäkin plussasin lopulta kp38/30. =) Alkuraskauden ultrassa käyty ja vauva voi erittäin hyvin! Sydän läpätti kuin lampaan saparo.
Nyt jo ultrassa?
Minulla 42/31 eikä mitään positiivista testeissä.Kolme testiä takana,neljäs tänään tai huomenna.