Olin 19v., kun ruvettiin esikoista yrittämään, heti pillereiden ja ensimmäisen välivuodon (lopetin kesken liuskan) jälkeen onnisti, tulin siis heti raskaaksi. Toista alettiin yrittämään, olin 20v., ja tälläkin kertaa heti onnisti!
22 vuotta olin kun tulin raskaaksi. n.4 kk oli ehtinyt olla ehkäisy pois. Aika nopeesti mielestäni, sillä kuukautiseni ovat erittäin epäsäännölliset ja eivätkä tule joka tai välttämättä joka toinenkaan kuukausi. Ei siis tietoa koska ovuloin.
Ekaa taidettiin yritellä pari kiertoa, olin 22v.
Ekan synnytyksen jälkeen kesti n. 2kk että menkat tuli ja siitäpä heti nappas sitten toinen.
Ei paljoa tarvinnut yritellä.
5 kuukautta menny tuntuu että vois jo luovuttaa kun ei nappaa, ni ei sitten. Ja kaverille tullu vahinkoraskaus ja kyselee koska te teette, vittu ihmiset on tyhmiä
ensimmäisen kerran tulin yllättäen raskaaksi tosi pian seurustelusuhteen alettua mutta tämä meni kesken toista alettiin pakertaa sitten heti perään ja tärppiä odoteltiin melkein vuosi!
19v ja neljännestä kierrosta ilman pillereitä tuli plussa sen jälkeen ei ollut ehkäisyä ollenkaan ja synnytyksestä kesti 1v3kk ennen kuin testi näytti plussaa
Ekaa yrittäessä tulin heti raskaaksi,mutta se päättyi keskenmenoon.Meni monta kuukautta ennenkuin tulin uudestaan raskaaksi. Kun esikoinen oli puolisen vuotta niin alettiin tekemään toista ja yk2 tärppäs!