alle 20v nainen paksuna 10 vuotta vanhemmalle miehelle

  • Viestiketjun aloittaja naapuri
  • Ensimmäinen viesti
Minun pikkusisko täyttää muutaman kuukauden päästä 18, enkä edes sano minkä ikänen on mies jota se tapailee :whistle: :LOL: Ei ne kovin kauaa ole tuntenu TOISIAAN, mutta mie ja minun mies ollaan tuo henkilö tunnettu jo kauan. Joten ovat saaneet meiltä siunauksen. :xmas:

Ja raskaaksi tuloon tarvittaan aina kaks, jos se ap:n kuvailema mies ei ole älynny ehkäsystä huolehtia niin lienee henkisesti samalla tasolla ku tuo 20v nainen joka tahallaan hankkiutuu raskaaksi... vaimitensenytmeni... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Miespuolinen on itse vähän tyhmä jos ei osaa käyttää kumia :whistle:
Ihan samaa mielta ja nainen tietysti ihan yhta tyhma...vai onko kyseessa viela teini... Miksei ihmiset kayta kondomia tollasissa 'suhteissa'??! Sukupuolitaudit leviaa ja lapsia syntyy, vaikkei niita haluta... Onko se niin vaikeaa, kayta aina kondomia ja toista ehkaisyvalinetta...suojaa seka taudeilta etta lapsilta.

 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
mikä ihme ja kumma siinä on, että moni alle 20-v. nainen vääntää itsensä tahallaan paksuksi jopa 10 vuotta vanhemmalle miehelle??
Ja yhdessä ei olla oltu kuin pari kuukautta... Eli toista ei edes tunneta. Lapsi ei ole millään tavalla toivottu.
Sitten kun maha on jo pystyssä muutetaan yhteen. Muuten nainen ois jääny jo aikaa sitten kelkasta. Noloa esitellä appivanhemmillekin tuollainen!!
Kyllä sen tietää, miten siinä loppupeleissä tulee käymään.

Harmittaa vaan miespuolisen kaverini puolesta, jonka ns. "hauskanpito kaveri" vääntäytyi tahallaan paksuksi. Ja näitä tarinoita kuulee jatkuvasti... huoh.
Kiitos, että sain purkautua!
Ai vääntää itsensä tahallaan paksuksi ja edelleen...lapsi ei ole millään tavalla toivottu. Miten nämä passaa yhteen?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Ja aatteles kun mie olin alle 20v paksuna 20 vuotta vanhemmalle miehelle :eek:
Tuntuu kyllä aika karseelta. Sama kun mun mies vaihtais mut jossain vaiheessa meidän esikoisen kaveriin...Aika ööö erikoinen mies jos kattelee niin paljon nuorempia. Minkä ikäisenä aloitte seurustelemaan?
Minä olin 18 ja mies 38. Nyt ollaan yhdessä oltu kohta 11 vuotta.
 

Yhteistyössä