alle 20v nainen paksuna 10 vuotta vanhemmalle miehelle

  • Viestiketjun aloittaja naapuri
  • Ensimmäinen viesti
naapuri
mikä ihme ja kumma siinä on, että moni alle 20-v. nainen vääntää itsensä tahallaan paksuksi jopa 10 vuotta vanhemmalle miehelle??
Ja yhdessä ei olla oltu kuin pari kuukautta... Eli toista ei edes tunneta. Lapsi ei ole millään tavalla toivottu.
Sitten kun maha on jo pystyssä muutetaan yhteen. Muuten nainen ois jääny jo aikaa sitten kelkasta. Noloa esitellä appivanhemmillekin tuollainen!!
Kyllä sen tietää, miten siinä loppupeleissä tulee käymään.

Harmittaa vaan miespuolisen kaverini puolesta, jonka ns. "hauskanpito kaveri" vääntäytyi tahallaan paksuksi. Ja näitä tarinoita kuulee jatkuvasti... huoh.
Kiitos, että sain purkautua!
 
:LOL: :LOL: :LOL:

Mä tulin 19-vuotiaana raskaaksi. Mies tosin oli "vaan" 9 vuotta mua vanhempi.
Ja oltiin oltu yhdessä tasan se 2kk.
Muutettiin yhteen kun laskettuun aikaan oli 2kk.

Kai se sun miespuolinen kaveri tietää, että jos ei kumia itse asenna paikalleen, niin varma ei voi olla mistään. Ja se kumikin saattaa vaikka puhjeta silti.
Se on paree pitää vehje pöksyissä, jos ei halua kantaa vastuuta mahdollisesta vahingosta.
 
on se kyllä hirveetä :x ihan hävettää kun mun äiti kehtas tulla paksuksi 18vuotiaana mun isälle joka on 13vuotta vanhempi :eek:
onneksi minä olin vähän viisampi sain lapsen 19vuotiaana vaan 7vuotta vanhemman miehen kanssa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja naapuri:
mikä ihme ja kumma siinä on, että moni alle 20-v. nainen vääntää itsensä tahallaan paksuksi jopa 10 vuotta vanhemmalle miehelle??
Ja yhdessä ei olla oltu kuin pari kuukautta... Eli toista ei edes tunneta. Lapsi ei ole millään tavalla toivottu.
Sitten kun maha on jo pystyssä muutetaan yhteen. Muuten nainen ois jääny jo aikaa sitten kelkasta. Noloa esitellä appivanhemmillekin tuollainen!!
Kyllä sen tietää, miten siinä loppupeleissä tulee käymään.

Harmittaa vaan miespuolisen kaverini puolesta, jonka ns. "hauskanpito kaveri" vääntäytyi tahallaan paksuksi. Ja näitä tarinoita kuulee jatkuvasti... huoh.
Kiitos, että sain purkautua!
Säkö tiedät kaikki faktat? Nopee perheytyminenkö ei koskaan johda mihinkään hyvään? Nopeasti alkunsa saanu lapsi on aina epätoivottu?

Ite en o alle 20 ja mieskään ei mua 10 vuotta vanhempi, itse asiassa hieman mua nuorempi. Oltiin tunnettu 5kk, kun päätettiin antaa vauvalle lupa tulla ja pian plussattiinkin. Yhteenkin muutettiin virallisesti vasta raskauden alettua... Voi kamala! :whistle: Appivanhemmat sentään tavattiin ennen mun raskautumista.

Ton sun yleistyksen mukaan meillä on vahinkolapsi ja meidän liitto on kulissia. Mies on vasten tahtoonsa joutunu isäks ja avioon, mä oon sen väkisin hän kieroillu.

Tahallaan raskaaks hankkiutuminen on kieltämättä alhaista, mut on siinä vastuu toisellakin osapuolella... Jos mies jättää ehkäsyn vaan naiselle, niin täytys voida vastuu kantaa. Suhdetta ei kuiten o mikään pakko jatkaa raskautumisesta huolimatta... Ei kenenkään tarvi kulissiin suostua, jos ei taho.

Ikäerosta sen verran, että 10 vuotta ei loppujen lopuks ole edes paljon. Sitä paitsi henkinen ikä on se merkityksellisempi.
 
Mies raasu, huijattu isyyteen :'(
Eihän tuollainen kolmekymppinen mies VOI vielä tietää, miten lapsia tehdään....kamala, kiero, katala alle parikymppinen vamppi on käyttänyt toisen viattomuutta ja tietämättömyyttä hyväkseen! :'(

Romahdan.
:'( :'( :'( :'(
 
myymä
Meillä ikäeroa on 7 vuotta ja se tuntui aika suurelta ollessani 15 v :D Ja ajatella, LAPSIKIN väännettiin kun olin 19 ja ihan suunniteltu juttu oli ;)

Itse voin ainakin suosiolla sanoa että oman ikäseni kundit on mulle liian lapsia :)
 
Tota eikös se ole jokaisen asia huolehtia ehkäisystään...
Esikoista aloin yrittämään exän kanssa 16v ja exä oli 26v. tärppäs kun olin 18v.

ja toisen sain 21v ja mies oli 30v. kerettiin seurustella pari kuukautta kunnes tärppäsi :D

exän kanssa oltiin 5v ja uuden kanssa tulee nyt 8vuotta joista 5v naimisissa.

syy moiseen pelleilyyn on se, että olen aina rakastanut lapsia todella paljon ja vanhempia miehiä. ei oo koskaan ollut oman ikäistä seurustelukaveria :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mies raasu, huijattu isyyteen :'(
Eihän tuollainen kolmekymppinen mies VOI vielä tietää, miten lapsia tehdään....kamala, kiero, katala alle parikymppinen vamppi on käyttänyt toisen viattomuutta ja tietämättömyyttä hyväkseen! :'(

Romahdan.
:'( :'( :'( :'(
:xmas: :whistle:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Ja aatteles kun mie olin alle 20v paksuna 20 vuotta vanhemmalle miehelle :eek:
Tuntuu kyllä aika karseelta. Sama kun mun mies vaihtais mut jossain vaiheessa meidän esikoisen kaveriin...Aika ööö erikoinen mies jos kattelee niin paljon nuorempia. Minkä ikäisenä aloitte seurustelemaan?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Meillä ikäeroa on 7 vuotta ja se tuntui aika suurelta ollessani 15 v :D Ja ajatella, LAPSIKIN väännettiin kun olin 19 ja ihan suunniteltu juttu oli ;)

Itse voin ainakin suosiolla sanoa että oman ikäseni kundit on mulle liian lapsia :)
Jos aikuinen mies aloittaa seurustelun 15 vuotiaan teinin kanssa,pitäisi olla huolissaan. Seksi on laitonta ja vanhempienkin tulisi jo puuttua tilanteeseen. Minä äitinä olisin tehnyt ilmoituksen lapsiin sekaantujasta.
 
Hah hah
Ei oikeestaan tähän liittyen mutta tuo kaiken tietävä naapuri-kokonaisuus huvittaa mua. Meitäkin naapurusto katsoi aina pitkään ja kummasti. Kunnes selvis että luulivat minua aivan teiniksi ja miestäni taas paljon vanhemmaksi kuin onkaan. Että se näistä tietotoimistoista
 
terhi
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Ja aatteles kun mie olin alle 20v paksuna 20 vuotta vanhemmalle miehelle :eek:
jokos ne pojat nelikymppisenä tietää miten nainen tulee raskaaksi? Ettei tule enää yllätyksenä vauvauutiset kun on vedelty paljaalla :D
 
vieras
Minulla ja miehellä 15v ikäeroa ja lapsikin on ja ihan tieten hankittu. Eikä edes olla lapsukaisia ;). Kymmenen vuotta ei ole välttämättä iso ikäero, mutta tietysti kannattaa tutustua kunnolla ja miettiä.
 

Yhteistyössä