Alle 160 cm odottajat

Hei! Mua kiinnostais tietää minkä kokoisia masuja teillä muilla lyhyillä odottajilla ollut. Ootteko olleet loppuraskaudesta ihan palloja jo? :D Itsellä pituutta 150, ja jännityksellä odotetaan minkäs kokoinen masu sitten kasvaapi (mikäli loppuun asti päästään)... Kuvia saa linkittää tai sitten kertoa vaan mittoja tai ihan miten haluaa :)
 
No, mä olen pitkä 156 ja ennen ekaa raskautta painoin alle 50 kg. Loppusuoralla vatsanympärys oli 120 cm ja sf mitta huiteli ihan ylikäyrällä. Iso vauvakin tuli ja lapsivettä oli mulla ihan hirveästi. Aika sanattomia ihmiset oli mun mahan koosta :)

Nyt toinen raskaus menossa ja vatsa tuntuu kasvavan vielä nopeammin :snotty:
 
Chilly, hui apua :D Lokakuulla söpö masu :) Itteä vaan tosiaan jännittää et miltä mahtaa näyttää sitten varsinkin vikalla kolmanneksella, joutuuko kaverit potkimaan eteenpäin vai miten :D Nyt viikkoja vasta 9+1, eikä normipömppistä kummempaa.
 
Olen 157cm ja mulla oli suurimmillaan sf-mitta 35.. oon kyllä kuullu isommistakin, vaikka iiiisolta se omakin maha näytti. Mies jaksaa vieläkin nauraa kuville :LOL:

Vauva syntyi sectiolla viikolla 40+5 ja oli 51,5cm ja 4110g. Seuraavassa raskaudessa pääsen onneks lantionkuvaukseen suoraan section takia! En tiedä, olisiko tuo mahtunut edes tuleemaan normaalista.

Voi..tämä pistikin muistelemaan haikeana raskausaikaa..vaikka rankka olikin =)
 
No mä oon 159cm pitkä.
Sf-mitta oli suurimmillaan muistaakseni 35cm ja navanympärys suurimmillaan 115cm :D

Tommonen maha oli rv.41+1 :D


Niin ja tosiaan poika tuolta tuli. Painoa 3810g ja pituutta 55cm.

*Talvicci ja PikkuMurikka 1vko4pvä* :heart:
 
mulla suurimmillaan ollut sf-mitta 32cm, ja todella pienet mahat.
mä olen 158cm pitkä.
esikoinen rv 39+6 syntyi, ja painoi 3040g
keskimmäinen syntyi rv 41+6, ja painoi 3050g

nyt kolmannessa rv 37 ja sf-mitta 32, odottelen josko jo seuraavassa nlassa olis pudonnu sinne 31 johon on ed.kerroillakin mennyt ton lakimitan jälkeen. mutta käyrän alla mennään. niinkun ed.kerroillakin. vajaa 3kg oli nla-tädin arvioima mahdollinen syntymäpaino...
 
Mulle on tehty edellinen sf mittaus rv 32+6 ja se oli jo 35. Mahan ympärys navan kohdalta on nyt 115 cm ja viikot 33+4. Jos suhteuttaa ton mun pituuteen joka on 155 cm niin voi sanoa että olen melkein yhtä pitkä kuin mikä on ympärysmittani. :x Sukulaiset ja tuttavat hokee vaan "SULLA ON NIIN ISO MAHA", juu en olekkaan asiaa huomannut, kiitos tiedosta! Lohduttavaa huomata, että en ole ainoa isomahainen hukkapätkä.
 
ekassa raskaudessa maha oli tosi pieni ja sen vuoks piti käydä säännöllisesti ä-polilla tarkistuksis.mitään "vikaa" ei löytynyt,enkä siis polta tai muuta vastaavaa mistä olis voinu johtua tämä mahan pienikasvuisuus.pieni vauva syntyikin 2500g ja 44cm,mutta terve! veikkasivat mun omaa "pienuutta" syyksi pieneen mahaan ja pieneen vauvaan. mitat siis 155cm ja paino ennen raskautta 47kg.painoa tuli kaikkineen kuitenkin 13kg,joten siinä ei ollut ongelma.nyt toinen raskaus kohta puoles välis ja maha on kasvanut huomattavasti nopeammin,neuvolassa sanoi että johtuu varmaan siitä että raskauksien välillä niin vähän aikaa kulunut (eilu vuosi).liikkeetkin tunsin jo viikolla 15.kuinkakohan tässä raskaudessa käy,vähän meinaa jännittää että tuleeko minkäkokoinen vauva... niin ja ekas raskudes sf-mitta oli viikko ennen synnytystä 31cm.
 
Mä olen 156 pitkä ja maha oli aika reilun kokoinen edellisen raskauden aikana. Sf-mitta oli 38cm viikolla 38. Ihan reilun kokoinen näyttää tälläkin kertaa tulevan. Nyt viikkoja 18 ja semmonen pallo jo, ettei todellakaan jää epäselväksi kellekään että raskaana ollaan :D
 

Yhteistyössä