Tännehän on taas tullut paljon juttua. Meillä ollut niin hirveää menemistä paikasta toiseen nyt viikko, että ihan vaan ollaan kotona köllötelty ja pyöritty. Pessikin selvästi nauttii, kun ei tarvii kokoaikaa olla huomion keskipisteenä. Meillä tuntui rytmi menneen sekaisin ja uniajat muuttuneen tän jatkuvan ravaamisen takia, että rasittaa.
Kauniskuu Meillä ainakin tuntuu olevan sellaisia enemmän unen jaksoja, että yhdessä välissä poika valvoi musta päivällä just ja just ton 5 - 7 h, tuntui, et oon kokoaika nukuttamassa. Sitten jonkun parin viikon päästä muuttui ja taas torkutaan selaisia pikku pätkiä. Meillä tää kellojen siirto aikaisti aamut, ei oo kivaa, ja mäkin olen ihan poikki, illalla sippaan vauvan viereen kun imetän n 21-22 aikaan. Ja juu tää vauvan kans olo on tällästä jatkuvaa skarppina oloa ja viihdyttämistä. Illalla kokoaika työnnän poikaa miehelle, että edes pyykit sais laittaa ilman, että selostaa mitä taphtuu, viihdyttää toista maassa makaamassa rai roikottaa sylissä ja tekee kaikeb yhdellä kädellä. Ja mun muisti on kuin kanalla, Unohdan ihan kaiken.
Emily Ihanaa, että irtiotto onnistu, ja vauva pärjäsi hoidossa. Mun vanhemmat kans ihan hinkuu ja toivoo, että Pessi menis yökylään, mä en vaan vielä raaski sitä jättää, lupasin äidille, että kesällä voi tulla, niin oli aaaivan innoissaan. Mun pitää varmaan vuokrata hotelli vierestä meille miehen kanssa, että jos ulle tulee ikävä pääsen salamana vauvan luo.. no ei vaan, hyväähän se tekis niin vauvalle kuin vanhemmillekin.
Pantsu Voisko Pauli harjoitella nokkamukin käyttöä esim, jos istuis sylissä, tai sitterissä kun te syötte, ja laittaisit vähän maitoa sisään, tai aluksi ei mitään. ottais ehkä mallia teidän juomisesta tms. Harmi, ettei pullottelu onnistu, meilä kyllä sama juttu. En oo ottanut stressiä, ei tää eka 6kk niin pitkä aika sit kuitenkaan oo.
Meillä tuntuu, että poika on yhtäkkiä niin iso. seuraa ja tekee kaikkea niin tarkasti. Huvittavaa on kun on alkanut räplätä tutti, heiluttelee sitä renksua, nappaa suusta, laittaa takas jne. Muutenkin oppinut kovasti uusia asioita. Viikonloppuna ajeltiin tampereelle gigerin näyttelyyn, Pessi oli hienosti rattaissa ja luki kirjaansa. Nyt aloin haaveillä jostain matkarattaista. Noi yhdistelmät on niin isot ja hankala pakata autoon. Ja Pessi ei enää nukkunut matkoilla. hirveetä viihdyttämistä ja pysähtelyä, ei enää mitään herkkua, en tiiä pitäikö itse lähtee kuitenkin junalla kun mies ei seuraaval pitkäl matkal oo mukana. Ja sen oon huomannut, et tää kaveri lämpenee aika hitaasti, tosi raskasta kun kylässä kaikki höösää ja haluis nähdä kun pessi nauraa, juttelee tms, no eihän se mitään tee. heti kun tullaan kotiin alkaa hirveä höpötys jne. no hyvä vaan., koti tuntuu kai tutulta ja turvalliselta.
jotain mun vielä piti kirjoittaa, mutta ei muistu mieleen, ja vaipat pitää kai vaihtaa, joten mukavaa päivää kaikille.
haltia ja pikku-peikko 4kk 2pv