Alkuviikolla olin suurin piirtein kauhuissani työssäoppimis-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen

Vieras
paikassa olemisesta ja siitä miten kaiken muistan, mutta oikein kivasti tämä viikko menikin. Ja paikka onkin tosi kiva ja mielenkiintoinen - ei hassumpaa. Koen, että vaikka muistettavaa siis onkin, niin silti jotekin tuolla paikassa on selkeämmän oloinen meininki kuin esim; HOHU:n jaksolla.

On myös alkanut kiinnostaa mielenterveystyö. Mutta aion silti käydä ensin suuntaumisopintoina sairaanhoidon ja huolenpidon. Voihan sitä sitten joskus myöhemmin käydä suuntaumislinjan "mielenterveys ja päihdetyö". Ja onhan nytkin mahdollista, että iltaisin voi käydä jonkin muun suuntautumisopintojen kurssin, jos niin tahtoo. Tuota vaihtoehtoa olen kyllä tässä tosissani miettinyt, että voisihan sitä muutaman kurssin ottaa "mielenterveys ja päihdetyön kurssista".

Voihan sitä luultavasti myös sairaanhoitajan suuntautumisopinnoilla hakea myöhemmin töihin tällaiseen mielenterveyskuntoutujien asumisyksikköön.

Hienoa että menee hyvin! Minkä jakson harjoittelu menossa?
Itse suoritan parhaillaan kutun jaksoa kotihoidossa. Hyvin mennyt ja työstä tykkään, mutta ohjaajani kanssa ei ajatukset mene yhteen :( Hän on 35 vuotta tehnyt samaa työtä ja todella kaavoihin kangistunut eikä hyväksy mitään uutta.

minä parhaillaan hohun:n jaksolla osastolla, kto ja kuntti jo käyty. Kaikista työympäristöistä ja asiakasryhmistä olen tykännyt. Sairaanhoido - ja huolenpito on mulla ensivuonna.

Yhteistyössä