Alkuruoka,pääruoka ja jälkkäri.Jos saisitte valita niin mitkä ne olisi?(näyttö edessä)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla oli aikanaan nämä: alkupalana kukan muotoon leikatuista greipeistä tarjoiltuna raikas greippi salaatti kera pehmeän vaahdotetusta kermasta maustetun kastikkeen, uuilohta kermassa haudutettuna ja dushessperunat, jälkkäriä en enää muista mutta se sorbetti sopis varmaan :p ja täydet pisteet tuli :D
Hölmö opettaja? Kun täydet tuli ja alkuruoassa ja pääruoassa molempissa kermaa.
:hug: justiinsa juu :D
Minkähän alan koulun olet sitten käynyt kun meidän koulutuksessa tuo oli päivänselvä asia?
No tuota jos en nyt väärin muista niin ettei olis ollu siinä jälkkärissäki kermaa :LOL: ja ihan oon ammattikoulun aikanaan käyny ravintolalinjalla :D mutta ei tainnu olla yhtään tollasta tiukkapiponihilistiä opettajana eikä luokkakaverina, eikä oo vuosien varrella ollu työkaverinakaan :D
Tuollaista tiukkapiponihilistiä? Sun mielestä sitten ilmeisesti kaikki meidän koulun opettajat ja mun työpaikkojen esimiehetkin on tiukkapiponihilistejä? Tai oisko sittenkin eroa opetuksen laadussa...;)

"huono todistus", se on harmi että yleistät tuolla tavalla vaikka totta on että meitä kokkeja ja koulutuksia on eri tasoisia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jissa:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla oli aikanaan nämä: alkupalana kukan muotoon leikatuista greipeistä tarjoiltuna raikas greippi salaatti kera pehmeän vaahdotetusta kermasta maustetun kastikkeen, uuilohta kermassa haudutettuna ja dushessperunat, jälkkäriä en enää muista mutta se sorbetti sopis varmaan :p ja täydet pisteet tuli :D
Hölmö opettaja? Kun täydet tuli ja alkuruoassa ja pääruoassa molempissa kermaa.
:hug: justiinsa juu :D
Minkähän alan koulun olet sitten käynyt kun meidän koulutuksessa tuo oli päivänselvä asia?
No tuota jos en nyt väärin muista niin ettei olis ollu siinä jälkkärissäki kermaa :LOL: ja ihan oon ammattikoulun aikanaan käyny ravintolalinjalla :D mutta ei tainnu olla yhtään tollasta tiukkapiponihilistiä opettajana eikä luokkakaverina, eikä oo vuosien varrella ollu työkaverinakaan :D
no minunkin mielestä tuo on päivän selvää että kaikkia ruokia ei tehdä samoista raaka-aineista... jotain tasoa opetukseen...
Aivan! Mutta en sitten tiedä miten jossain perähikiän ammattiopistossa jossa suunnilleen puolet keskeyttää ja osa pääsee huonolla todistuksella ulos...
 

Yhteistyössä