alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N-U-P-P-U
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

N-U-P-P-U

Aktiivinen jäsen
22.08.2004
2 861
0
36
Millä viikoilla teillä on alkanut maha kasvaa? voiko viikolla 10 jo maha pömpöttää vai johtuukohan tämä jostain muusta? :/ hirveä olo aamusta iltaan ja niin väsynyt ettei oikeen mitään jaksa. Neuvolassa en vielä ole käynyt, joten menkoista vain laskenut tuon viikkomäärän.

Olen soittanut, huomenna aika. Mulla ei mene farkut jalkaan ja ihmettelin kun muutkin huomaa mahan kasvanee. Edellisistä raskauksista ei huomannut mitään ennen 20 rv:tä ja silloinkin tosi vähän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 12:45 herne kirjoitti:
Millä viikoilla teillä on alkanut maha kasvaa? voiko viikolla 10 jo maha pömpöttää vai johtuukohan tämä jostain muusta? :/ hirveä olo aamusta iltaan ja niin väsynyt ettei oikeen mitään jaksa. Neuvolassa en vielä ole käynyt, joten menkoista vain laskenut tuon viikkomäärän.
Minulle sanoi lääkäri r.12 ultrassa että ompas iso maha..No sitten ultrasi ja löytyi kaksi pientä ihmisen alkua :whistle: :heart: :heart:

reilusti rupes mulllaki näkyy heti ihan ekojen viikkojen jälkeen! Eikä näyttäny ns. läskimahalta vaan selkeesti vauvamahalta! Painoaki oli kertyny 10 viikkoon mennessä jo relut 7 kg!!

Yhteistyössä