alkuraskaus, pilasinko jotain??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä odottaja

Vieras
En ymmärrä miten ihminen voi olla näin tyhmä, oon raskaana (tosin vasta) rv 4+6 ja eilen ja tänään käyttäny muutamalle haavaumalle/näpylle tea tree öljyä (millä siis aina olen hoitanut vastaavia alueita) ja nyt tänään sitten vasta tajusin lukea että tuota öljyä ei saa käyttää raskaana!!!!olenkohan saanut nyt jotain pahaa aikaan vauvalle???

Kiitos, helpottavaa tietää. Vasta näin alkuvaiheessa ensimmäisessä raskaudessa en ole tajunnut miten monta asiaa oikeasti onkin otettava huomioon. Jotenkin ei edes tullut mieleen, että tuollainen öljy joka ei ole edes lääke voisi olla kiellettyä, nyt oltava jatkossa tarkempi ja luettava kaikista käyttöohjeet vaikka olisikin muuten ennestään tuttu tuote.

[QUOTE="vieras";28760692]Et ole saanut, vasta parin viikon päästä istukka on kunnolla muodostunut ja vauvan verenkierto tulee sinun verenkiertosi yhteyteen.[/QUOTE]

Eikä se kertasatsi teepuunöljyä senkään jälkeen kauheita aiheuta.

Itse en kylläkään pistäisi sitä tavaraa raakana haavoihin ylipäätäänkään.

Olen käyttänyt veteen laimennettuna tuota öljyä aikaisemmin, mulla on ns. krooninen haavauma, mikä vaivaa aika-ajoin ja siihen on kaikki mahdolliset lääkäreiden määräämät lääkkeet ym kokeiltu ja mistään muusta ei oo ollu apua kun veteen laimennetusta tea tree öljystä joka parantaa ainakin haavaumasta tulleet "oireet" täysin kun sitä muutaman päivän käytän ja päälle sinkkivoidetta. Mulla siis ollu kyllä tosi hyvä käytössä, mutta nyt raskausaika tarvii sitten pärjätä ilman sitä. Kiitos vielä vastauksista

Yhteistyössä