Alkuraskaus ja verenvuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapseton 81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lapseton 81

Jäsen
18.04.2012
100
0
16
Osaisiko joku auttaa tässä:

Olen nyt parina päivänä tehnyt raskaustestin(Pregcheck), jossa haalea viiva vahvistuu.
Tänään alkoi kuitenkin menkat tai ainakin tuli veristä vuotoa, ihan samanlaista kuin menkoissa ja siis tänäänkin tein aamulla positiivisen r-testin.
Lisäksi niiden olisi pitänyt alkaa vasta lauantaina eli nyt 5 päivää etuajassa. Aina on ollut säännölliset. Nyt siis menossa kp 26/30.

Netistä kun olen lukenut raskauden aikaisesta vuodosta, kerrotaan sen yleensä olevan hyvin niukkaa ja erilaista kuin menkoissa, eikä siihen ilmeisesti liity edes minkäänlaista kipua..?

Mutta...miksi kuitenkin minulla raskaustestin viiva vahvistuu?? :O

Siskollani tuli kolmet menkat ennen kuin edes tiesi olevansa raskaana.
Onkohan tämä perinnöllistä...? Pelottaa kuitenkin. :'(

Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta Hansu81.

Samanlainen vuoto jatkuu edelleen ja testi näyttää suunnilleen saman vahvuista viivaa kuin eilen.
Illalla vuoto hellitti ja melkein loppui verettömäksi vuodoksi, mutta nyt aamulla taas jatkuu...
Kipuja ei ole.

Miten Hansu tuo kohdunulkoinen raskaus sinulla todettiin ja vaatiko se jotain toimenpiteitä?
Pahoittelut siitä sinulle. :(
Tulitko pian sen jälkeen uudelleen raskaaksi?

Lapseton - tuo kohdunulkoinen voi parantua ihan itsestäänkin(ns.kuivua)
..m u t t a sinulla se tuskin on, ei oireile vielä noin aikaiseen - siullahan on kiertoahin muutama päivä vielä jäljellä.

Myös juuri siinä lähellä menkkojen alkamisaikaa, voi alkuraskaudessa tulla vuotoa..nyt siun pitäis vaan jaksaa odotella - toivotaan parasta ratkaisua tilanteeseen:kiss:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä