alkuraskaus ja ultra...

30.09.2008
186
0
16
mulla siis raskaus ihan alussa n. 5+ jotain, ihan tarkkaa varmuutta ei ole.. mulla on . 2,5 viikon päästä eka neuvola mutta pitäiskö/kannattaisko mennä jo sitten aikasemmin tähän ultraan vai vaan odotella sinne neuvolaan asti?

ja mihin kannattaa ottaa yhteyttä jos se ultra kiinnostaa.. ja mulla on siis tosi epäsäännölliset kuukautiset ollu aina...

mä olen niiin tietämätön kaikista näistä jutuista ja en vielä oikein uskalla kenellekkään asiasta kertoa kun ei ole "täyttä varmuutta" koko raskaudesta...

Mies voi olla mukana alusta asti. Meillä ukko tais tulla tokalle käynnille ja aina ultriin. B)

Alkuraskauden ultrat tehdään yksityisellä. Nt eli neuvolan eka ultra on vasta aika myöhään... Itse kävin ja tulen käymään myös tuossa alkuraskauden ultrassa (mullakin takana tm), mutta noh, eivät kaikki halua. Edellisessä kävin 6+3, tässä raskaudessa 6+5 (sekä myöhemmin uudestaan vuotojen vuoksi 9+2).

Pistä tuohon hakuun alkuraskauden ultra tai varhaisraskauden ultra, niin löydät paljon aiheesta käytyjä keskusteluja. :)

Miä kävin ultrassa 6+0 mutta ei siellä näkynyt kun pallo.
rv8+0 näky pallossa jo sykettä.
ja rv12+? siellä viuhto jo pikkukaveri.

Noi ekat ultrat ei mitenkään sykähdyttänny, kävin koska oli vuotoja. Olihan se helpotus tietenkin. Kavin naistentautienpoliklinikalla.
Ekaan ja tokaan neuvolaan en ottan miestä mukaan, kolmanteen otan.
Ja seuraavaan ultraan.

Yhteistyössä