H
huolestunut
Vieras
otin alkuraskauden aikana lasin viiniä ja kaksi siideriä,tosin en samaan aikaan näitä.samalla viikolla kuitenkin.olen nyt huolissani hieman.olen ollut n.3 viikkoa raskaana, ekaa neuvolaa ei ole edes vielä ollut.se on vasta tän kuun lopulla.onko syytä huolestua et otin viimeviikon lopulla alkoholia?sit sen jälkeen plussasin ja huolestuin heti :/ voiko näin varhaisessa vaiheessa noin pieni määrä alkoholia aiheuttaa keskenmenoa tai vaurioita sikiölle? sit kun viel syön lääkkeitä, tosin sellaisia joita lääkäri on antanut luvan syödä raskausaikana.pelkään kamalasti et jotain tapahtuu
oon jostain kuullut et ihan alussa alkoholi ei vaikuta sikiöön.pitääkö paikkansa? kuinka pitkällä raskauden täytyy olla että se vaikuttaa?
testini oli todella haalea plussa eli olen tosi alussa.ja kun neuvolakin varattiin vasta kuun loppuu niin en kai voi olla pitkällä.oon vain huolissani.
oletteko te muut ottaneet koskaan alkoholia alkuraskauden aikana? onko siitä seurannut ongelmia? en olis ottanu jos olisin tiennyt raskaudesta.
testini oli todella haalea plussa eli olen tosi alussa.ja kun neuvolakin varattiin vasta kuun loppuu niin en kai voi olla pitkällä.oon vain huolissani.
oletteko te muut ottaneet koskaan alkoholia alkuraskauden aikana? onko siitä seurannut ongelmia? en olis ottanu jos olisin tiennyt raskaudesta.