Alkuraskaus ja nuuska

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka!
Sain alle viikko sitten tietää olevani raskaana, jos laskuri pitää paikkansa, niin viikkoja olisi nyt 6. Olen käyttänyt nuuskaa tähän mennessä, toki lopettanut kun olen tietänyt olevani raskaana. Tällä hetkellä pelottaa, että tämä on aiheuttanut sikiölle haittoja. Raskaus tuli yllättäen. Saisiko tähän ahdistukseen ja pelkoon jotain vertaistukea?
 
Moikka!
Sain alle viikko sitten tietää olevani raskaana, jos laskuri pitää paikkansa, niin viikkoja olisi nyt 6. Olen käyttänyt nuuskaa tähän mennessä, toki lopettanut kun olen tietänyt olevani raskaana. Tällä hetkellä pelottaa, että tämä on aiheuttanut sikiölle haittoja. Raskaus tuli yllättäen. Saisiko tähän ahdistukseen ja pelkoon jotain vertaistukea?
Oon aika varma, että et ole vielä saanut mitään vahinkoa aikaan nuuskan käytöllä. Toki jos asia vaivaa niin kannattaa mennä ehdottomasti varhaisultraan katsomaan raskauden tilanne. Onnellista raskautta :)
 
Moikka!
Sain alle viikko sitten tietää olevani raskaana, jos laskuri pitää paikkansa, niin viikkoja olisi nyt 6. Olen käyttänyt nuuskaa tähän mennessä, toki lopettanut kun olen tietänyt olevani raskaana. Tällä hetkellä pelottaa, että tämä on aiheuttanut sikiölle haittoja. Raskaus tuli yllättäen. Saisiko tähän ahdistukseen ja pelkoon jotain vertaistukea?
Ja niin minäkin poltin vielä muutaman röökin kun olin tehnyt plussatestin ja sitten lopetin ja täällä vieläkin pikku tyyppi hyvissävoimin, ollut koko raskauden rv 33
 
vierailija
Ei se nuuskan käyttö vielä ole vaurioittanut sikiötä. Tiedän jopa muutaman jotka tupakoineet koko raskauden. Ihan terveitä lapsia syntyi. Toki en suosittele sitä mutta kaikki eivät ajattele tupakan ja nuuskan vaaroja. Kaikkein oudoin syy oli työpaikka ohjaajani. Sanoi että siks tupakoi ettei tule liian isoa vauvaa. Pelkäsi että tulee joku monsteri vauva
 

Yhteistyössä