alkuraskaus ja kadonneet oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "taas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"taas"

Vieras
Tein noin viikko sitten positiivisen raskaustestin. Toissapäivänä alkoi pahoinvointi, myös rinnat on olleet aranoloiset jo jonkin aikaa ja ummetusta jo pari viikkoa. Pahoinvointi oli sitä luokkaa että eilen illan makasin vain sohvalla. Nyt kuitenkin vointi on mitä parhain, ei pahoinvointia, vatsakin toimii hyvin ja rinnatkaan ei enää aristele. Raskausoireet siis ovat loppuneet kuin seinään aivan kuten viime joulukuussa kun alkuraskauden ultraäänessä löytyi tuulimuna. Nyt pitää vielä kaksi viikkoa odottaa että ultraan pääsen. Tosi huono fiilis.

Tuo on kyllä niin klassista ihan normaaliraskauteen liittyvää!!! Todella usein käy noin vaikka kaikki ok. Niin itsellänikin kävi ja olin huolesta soikeana... Ensimmäinen oli kohdunulkoinen ja seuraavassa raskaudessa kävi juuri noin enkä pystynyt iloitsemaan raskaudesta vaan nenäliina kourassa menin itkeä nyyhkyttäen ekaan ultraan.... Vaan olinpa ällikällä lyöty kun sydän se siellä hienosti sikiöllä sykki! Älä nyt todellakaan luule että se tarkoittaisi uutta tuulimunaa! Nauti olostasi! Minäkin olin elämäni kunnossa alkuraskaudessa, oikeastaan parempivointinen kuin ikinä!

Minullakin oireet ehtivät juuri alkaa ja sitten loppuivat kuin seinään. Olin virkeä, pahoinnista ei tietoakaan ja virtaa oli vaikka muille jakaa... Raskaana olin kuitenkin ihan tukevasti ja puolivälin raskauden jälkeen sitten se hyvä olo kostautui kun alkoi kaikkia paikkoja kolottaa senkin edestä!

Yhteistyössä