alkuraskaus ja jatkuva nälkä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

essi

Vieras
Nyt menossa rv9+2 ja koko ajan on nälkä. Voisin syödä 24/7. Painoakin tullut jo 3 kiloa... Onko kellään muulla näin? Eka raskaudessa ei todellakaan ollut tälläistä ongelmaa, vaan ennemminkin niin että muisti syödä edes joskus...

Se on poika. Tyttöä odottaessa mulla ei ollut nälkä, mutta poikaa odottaessa mulla alussa jatkuvasti nälkä.

Yritä syödä terveellisesti ja pikkuannoksia, niin ei tule ylipaino-ongelmaa.

No esikoinen on poika ja tälläistä ongelmaa taas ei ollut... Kaikki sillon vaan kuvotti ja hajut otti nenään. Ei voinu edes ajatella ruokaa kun alko oksettaa. Sillon oksensinkin päivittäin, nyt en ole vielä kertaakaan ja kaikki menee alas! Eikä hajutkaan tee pahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No esikoinen on poika ja tälläistä ongelmaa taas ei ollut... Kaikki sillon vaan kuvotti ja hajut otti nenään. Ei voinu edes ajatella ruokaa kun alko oksettaa. Sillon oksensinkin päivittäin, nyt en ole vielä kertaakaan ja kaikki menee alas! Eikä hajutkaan tee pahaa...

Aa no mutta tosiaan syö tarpeeksi usein ja juo myös tarpeeksi. Mulle tuli nimittäin pahaolo siitä jos en syönyt tarpeeksi usien. Verensokerit laskivat liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aa no mutta tosiaan syö tarpeeksi usein ja juo myös tarpeeksi. Mulle tuli nimittäin pahaolo siitä jos en syönyt tarpeeksi usien. Verensokerit laskivat liikaa.

mulla tuli näet ekassa raskaudessa ihan tolkuttomasti painoa, eli 22kg. Nyt pelkään ihan hirveästi että miten paljon tällä syömisellä tulee! Lähtöpainokin on 4kg enemmän kuin edellisessä raskaudessa ja katoin juuri neuvolakortista, että painan nyt saman verran kuin edellisessä raskaudessa rv22... hui!

Mulla on kummallakin kerralla tullut se vain 10 kg lisää lähtöpainoon. Mutta mullakin oli toisesta jo lähtöpaino 3 kg enemmän kuin ekasta.
Kyllä polvet natisi kun olin 70 kg:n tuntumassa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Mulla on kummallakin kerralla tullut se vain 10 kg lisää lähtöpainoon. Mutta mullakin oli toisesta jo lähtöpaino 3 kg enemmän kuin ekasta.
Kyllä polvet natisi kun olin 70 kg:n tuntumassa. :/

mä painoin juuri ennen synnytystä hitusen vajaat 82kg... tajuttoman paljon! Nyt lähtöpaino on 64kg ja ihan kauhistuttaa mitä tuleman pitää. Odotan taas samaan aikaan kun viimeksikin, ja sillon loppukesästä oli jo turvotustakin ihan mielettömästi! Olin siis ihan pallona. Synnytyksen jälkeen lähti heti vajaat 10kg, ja loput hiljalleen...

Sama täällä. Nyt jo 17+ viikot, mutta alkuun oli jatkuva kurniva nälkä ( vähän vieläkin ) ja kun söi sellasen normiannoksen mitä yleensäkin, niin tuntui, että nälkä jää. Mä oon kyllä tylysti koittanut olla syömättä koko ajan, sitten vasta, kun alkaa huono olo tulemaan. Painoa on tullut pari kiloa.

meillä taas tyttö tuli, ja jatkuva nälkä oli alusta pitäen. nyt tyttö 4 kk ja jatkuva nälkä jatkuu.. nyt pitää oikeasti yölläkin käydä syömässä =) ja paino tippuu kuitenkin, kun tuo tissihirmu imee äitinsä kuiviin.

Yhteistyössä