Alkuraskaus ja hiusten värjäys!

Tiettyjen tahojen mukaanhan koko raskausaikan ei sais värjätä kun ei sitä tiedä miten se väriaine vaikuttaa sikiöön..Mulla nyt kolmas raskaus menossa ja ihan normaalisti oon taas värjänny. Ja kyllä mun tarttee värjätä että edes joku ois nättinä tässä päässä. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:16 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:09 merenneitonen kirjoitti:
Eipä kannata...koko raskauden aikana, jos haluat sikiötä varjella. Googletapa asiaa, niin löydät muutaman artikkelin. =)
sanoisin että höpö höpö :D
Juuri näin.. aivan huoletta voi hiuksia värjätä koko raskauden ajan. Olen asian neuvolastakin tarkistanut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:20 hemuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:16 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:09 merenneitonen kirjoitti:
Eipä kannata...koko raskauden aikana, jos haluat sikiötä varjella. Googletapa asiaa, niin löydät muutaman artikkelin. =)
sanoisin että höpö höpö :D
Juuri näin.. aivan huoletta voi hiuksia värjätä koko raskauden ajan. Olen asian neuvolastakin tarkistanut.
Juu...
Ja teflonpinnoite on aivan vaaratonta... mitä nyt DuPont sai 16 mrd dollarin sakon, kun ei ollut kertonut että teflon on todettu vaaralliseksi.
Kemikaalit ei ole mitkään täysin vaarattomia, vaikka kuinka olisivat myynnissä! =)
 
huoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:12 Vieras kirjoitti:
Ok, kiitos. Ajattelin, että jakaa mielipiteitä. Ihmettelen vaan, että mitä ihmeen jeesustelua ja nauramista kysymyksessäni oli. :eek:


Ai niin joo, tämähän on Kaksplussan palsta ja se selittääkin kaiken. =)
Kaksplussan palstallahan tunnetusti se parhain tieto on asioista =) Jokaisella vaan oman periaatteen mukainen vastaus, mitä siitä kostut? Kysy neuvolasta niinkuin minäkin, ei tarvitse täällä itseään kiusata ja kuunnella p.askan jauhantaa ja lässytystä.
 

Yhteistyössä