H
"huolissaan"
Vieras
Tein positiivisen r.testin, joka oli todella iloinen yllätys. Yrittänyt olemme lasta jo jonkin aikaa, mutta tässä kierrossa uskoin raskautumisen olevan hyvin epätodennäköistä, sillä heiluttelimme peittoja vain parina päivänä ja nekin ajoittuivat mielestäni sellaisille päiville, ettei ovulaatio ollut kovinkaan ajankohtainen. No niin siis vain kävi, että tässä kierrossa tärppäsi.
Nyt minua kuitenkin pelottaa jonkin verran se, että olin juhlimassa oikein olan takaa viime viikonloppuna (perjantaina). Silloin oli menossa kp25. Aikaisintaan menkkojen olisi pitänyt alkaa kp26, yleensä kuitenkin kp27 alkavat. Eli ryypiskelin juuri ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Onkohan alkiolle koitunut joitain vaurioita alkoholista? Ja siis join itseni todella humalaan
Nyt minua kuitenkin pelottaa jonkin verran se, että olin juhlimassa oikein olan takaa viime viikonloppuna (perjantaina). Silloin oli menossa kp25. Aikaisintaan menkkojen olisi pitänyt alkaa kp26, yleensä kuitenkin kp27 alkavat. Eli ryypiskelin juuri ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Onkohan alkiolle koitunut joitain vaurioita alkoholista? Ja siis join itseni todella humalaan