alkuraskauden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ultra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ultra

Vieras
Hei,

olen juuri plussannut, nyt viikkoja 5+1. Ajattelin että haluaisin tietää mahd. pian onko kohdussa todella elämää. Koska sinne alkuraskauden ultraan voi aikaisintaan mennä yksityiselle ja kuinkahan paljon se pääkaupunkiseudulla maksaa?

Ensinnäkin, hurjasti onnea!

Itse kävin alkuraskauden ultrassa rv 5+3, mutta ei näkynyt vielä muuta kuin raskaus- ja ruskuaispussi. Alkio oli niin pieni vielä, ettei näkynyt. Eli tuulimunaa ei voinut sulkea vielä pois. Seuraavan kerran kävin ultrassa, kun viikkoja 7+5 ja johan näkyi alkio (14mm) ja sydämen syke hienosti :)

Elikkä sanoisin, että kannattaa mennä rv 6, mieluiten rv 7 jälkeen, niin jotain järkevää sieltä näkyykin...Pk-seudun hinnoista en osaa sanoa.

Ensinnäkin, hurjasti onnea!

Itse kävin alkuraskauden ultrassa rv 5+3, mutta ei näkynyt vielä muuta kuin raskaus- ja ruskuaispussi. Alkio oli niin pieni vielä, ettei näkynyt. Eli tuulimunaa ei voinut sulkea vielä pois. Seuraavan kerran kävin ultrassa, kun viikkoja 7+5 ja johan näkyi alkio (14mm) ja sydämen syke hienosti :)

Elikkä sanoisin, että kannattaa mennä rv 6, mieluiten rv 7 jälkeen, niin jotain järkevää sieltä näkyykin...Pk-seudun hinnoista en osaa sanoa.

Yhteistyössä