Alkuraskauden voimakas väsymys,onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Olen raskaana ihan alkuvaiheessa ja tämä väsymys on jotain kamalaa.
Mitään ei jaksaisi tehdä ja töissä käynti on yhtä helvettiä.
Voisin nukkua 24/h ja sekään ei riitä.
Olen niin hemmetin pahalla päällä koko ajan tämän väsymyksen vuoksi:(

On normaalia.
Meillä esikoinen katsoi noina viikkoina paaljon ohjelmia dvditä ja tallenteita. Mä torkuin vieressä sohvalla. Ja, kun silloin se oli vielä mahdollista niin mies toi ruokatauolle tullessaan valmista lämmintä ruokaa milloin mistäkin koko pesueelle.
Piti pinnistää itsensä ylös viemään muksu kerhoon kahdesti viikossa ja voi että, tuntui että kuolee matkalle.

Ihanaa,kiitos vastauksista:)
Ja toinen mikä kiusaa,niin on joko armoton palelu tai hien pukkaaminen.
Mulla on aivan ihana mies,mutta välillä tuntuu että se ei oikein usko sitä että olen näin väsynyt vaikka oisin nukkunut kellonympäri.

Oi joo.... Mä satuin olla lomalla ja makasin koko kesä kuukauden sohvalla... Söin jatkuvasti jotain kun etoi jos ei tunnin välein puputtanut.... Varmaan neljä kiloa tuli heti - minä entinen liikkuja en siis tehnyt mitään. Onneks sitten helpotti ja painon nousu tasottui.

Juuh, tosiaan ihan normaalia, itekin esikoista odottaessa nukahdin toooosi aikaisin illalla ja tuntui että olis voinu nukkua kokoajan. Kerrankin oli vieraita käymässä, jotka ei "tajunnu" lähteä, niin siinä kesken keskustelun nukahdin sohvalle yhdeksältä. No siinä vaiheessa vieraillekin selvisi, että ei tämän rouvan "menokunto" ollut enää ihan entisensä.

Yhteistyössä