alkuraskauden vaaleanpunainen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuotaja

Vieras
moi,

mulla tuli eilen pikkuhousuihin vähän vaaleanpunaista vuotoa ja pyyhkiessä myös pari kertaa ihan vähän verta (noin 0,5 sentin läikkä). Määrät oli siis tosi minimaalisia, mutta kyllä ne kuitenkin huomasi. Lähinnä vaaleanpunaista, mutta kun oikein pyyhin niin vähän punaistakin.

Olen nyt rv 7+4. Yöllä ja aamulla ei ole enää tullut vuotoa eikä kipuja ole ollut. Lieneekö tämä normaalia alkuraskauden vuotoa vai pitääkö olla huolissaan?

Syke on nähty ja kaikki oli ok rv 7+1.

pitäiskö sulla normaalisti olla näihin aikoihin menkat? on nimittäin erittäin tavallista, että ensimmäisellä kolmanneksella tulee niihin aikoihin kun menkkojen kuuluisi olla pientä vuotelua.

nää on aina pahoja, kun voi olla normaalia tai sitten merkki keskenmenosta. mulla ihan miniminiminimaalisen pienet veriviirut paperiin pyyhittäessä tarkoitti sitä paskempaa vaihtoehtoa rv 12. mutta toivottavasti sulla on sitä normaalia alkuraskauden vuotelua

no herranjestas, taas pelotellaan ihan turhaan! ei toi ole merkki keskenmenosta. keskenmenoon liittyy runsas vuoto+kivut+hyytymät.
tosta ei voi päätellä yhtään mitään. vuotoja voi tulla monesta syystä, mulla oli verenvuotoa ja luulin keskenmenoksi, mutta nyt viikkoja 11+6, ja edelleen oon raskaana.
keskenmenoa ei voi estää, eikä itse aiheuttaa. vuodoista sitä ei voi ennustaa.

nyt odottelet vaan rauhassa, riski on aika minimaalinen kun syke on nähty! oliko se 9 viikko pahin keskenmenon kannalta, sitten riski pienenee kunnes 12 viikolla se on ohitettu :hug:

nopeesti se aika sitten menee, varsinkin jos alkaa pahoinvoinnit ym. muut merkit että oot ja tiedät hyvin olevasi raskaana....

kiitos yön utu rohkaisusta. mulla ei ole mitään oireita raskaudesta, mutta lääkäri sanoi, että siitä ei tarvi olla huolissaan. satun ehkä kuulumaan niihin onnekkaisiin, joilla ei sitä pahoinvointia tule.

voi kun kaikki tosiaan menisi hyvin...

sama täällä,ei mitään raskaus oireita tai tuntemuksia,vähän sellaista menkkamaista kramppia ensimmäiset viikot. viikolla 7+4 alkuraskauden ultra jossa kaikki hyvin.
viikolla 8+0 sitten aika paljon vaalenpunaista "tipahti"housuihin illan mittaan,seuraavana päivänä ei mittään ja nyt poika on 1v : )
aina sitä pelkää pahinta mutta kun ei sille mitään kuitenkaan voi niin yritä nyt rauhassa odotella: )

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
no herranjestas, taas pelotellaan ihan turhaan! ei toi ole merkki keskenmenosta. keskenmenoon liittyy runsas vuoto+kivut+hyytymät.
tosta ei voi päätellä yhtään mitään. vuotoja voi tulla monesta syystä, mulla oli verenvuotoa ja luulin keskenmenoksi, mutta nyt viikkoja 11+6, ja edelleen oon raskaana.

nyt odottelet vaan rauhassa, riski on aika minimaalinen kun syke on nähty! oliko se 9 viikko pahin keskenmenon kannalta, sitten riski pienenee kunnes 12 viikolla se on ohitettu :hug:

nopeesti se aika sitten menee, varsinkin jos alkaa pahoinvoinnit ym. muut merkit että oot ja tiedät hyvin olevasi raskaana....

sulla ei oo ilmeisesti yön utu itellä ollu keskenmenoa?? Ei keskenmenoon automaattisesti liity alkuun kivut ja vuoto. Itellä ei nimittäin ainakaan niin ollut, vaan ultrassa huomattiin keskeytynyt keskenmeno ja ei ollu vuotoa ollenkaan eikä kipuja. Luulin siis edelleen, että kaikki on hyvin.

Hei
Olen raskaana vk 8+1. Eilen alkoi tulla pientä vuotoa. Kävin lääkärissä. Siellä tarkistettiin sisätutkimuksella ja kaikki oli ok. Tänään vuotoa on edelleen, mutta mitään kipuja ei ole. Minulla olisi pitännyt normaalisti alkaa kuukautiset eilen, jos en olisi raskaana. Pitääkö olla hiolissani, vai onko muilla ollut tällaista?

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:

Keskenmenoon ei aina liity runsas vuoto ja hyytymät. Mulla ei tullut mitään vuotoja eikä kipuja kummassakaan keskenmenossa. Mulla toinen keskeytynyt keskenmeno huomattiin vasta np-ultrassa, syke oli nähty jo alkuraskauden ultrassa. Oletin kaiken olevan hyvin.