alkuraskauden ultrasta

Aurinkomyrsky

Uusi jäsen
15.08.2008
1
0
1
Nyt jeesiä kanssasisaret :)

Käväsin aamulla varhaisultrassa tk:ssa. Neuvolatäti ihmetteli kovasti, että hyvin aikaisinpa sinulle tämä ultra aika varattu, sillä ilmeisesti silloin kun soitin neuvolaan ekan kerran ei oltu huomioitu minun pitkää kiertoa ollenkaan. Ultra oli laitettu siihen mihin se menis "normaalilla" kierrolla ja vähän alakanttiin sekin. Olen siis tällähetkellä n. rv 5 tai 6.

Katteltiin kuitenkin mitä masussa näkyy. Näkyi kohtu joka oli suurentunut sekä sikiöpussi mutta ei mitään muuta. Hoitaja sanoi että tämä kertoo sen että raskaus on kohdunsisäinen. Mutta raskaus on vielä niin alussa että mahdollisesti sen takia ei vielä muuta näy. Ultra otettiin siis vatsanpeitteiden päältä sekä myös alakautta.

Sain kotiin mukaan ne "ultralipareet" joita sitten aloin tiirailemaan. Yllätykseksi huomasin siinä sikiöpussin reunassa sellaisen pienen soikean osioin joka on kiinni siinä kohdun reunassa. Voiko se olla ruskuaispussi? Ja ennen kaikkea, voiko olla mahdollista ettei se hoitaja sitä huomannut?

Pyydän anteeksi noita ihmeellisiä termejä, toivottavasti saatte selvää mitä ajan takaa.
Olen kiitollinen jos joku vastaisi, vaikka tämä on tämmöisen ensiodottajan (ehkä turhanpäivästä) stressaamista :heart: