Alkuraskauden ultrassa yksi alkio ..np-ultrassa 2!!

HEi ! Kirjoittelin yhdessä vaiheessa korkeista hcg-arvoistani.....nyt kuitenkin olen käynyt alkuraskauden ultrassa rv 6+-7+ ,uusinta siksi että katsottiin sikiön normaali kasvu ja kaikki oli hyvin.Eli siellä näkyi yksi alkio.Kuitenkin mun mieltä vaivaa todella raju raskauspahoinvointi (ei ole ollut aiemmissa raskauksissa) sekä kova vatsan kasvu ...toisella palstalla sanotiin että vois koon mukaan olla vaikka neloset ,siis näyttää oikeesti siltä kuin rv 30 monella. Pientä tuhruakin oli alkuraskaudessa ,ja sitäkään ei ole koskaan aiemmin ollut.Onko mahdollista että vielä myöhemmin huomattaisiinkin kaksi? Mulla on np-ultra parin viikon päästä .Voiko toinen esim.tosiaan olla toisen takana tai jotain?
 
Kyllä aivan mahdollista, itselle kävi juuri näin. Varhaisultrassa vko 7 näkyi lääkärin mukaan vaan yksi alkio, mutta NT-ultrassa ruudulla selkeästi vierekkäin kaksi pientä päätä... Mahan kasvu oli vähän voimakkaampaa kuin yhdeltä ja pahoinvointi ihan reipasta. Toinen oli ilmeisesti toisen takana hyvin piilossa!
 
paljon mahdollista, mulla huomattiin toinen vasta rv 16, eli siihen asti odottelin yhtä, mutta vatsan koko aiheutti "suuretsinnät" ja siellähän olikin toinen vauva toisen takana, hiukan pienempänä. Nyt nuo kaksoset jo 7v
 

Yhteistyössä