Alkuraskauden ultra, mitä maksaa pk-seudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiskä-05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äiskä-05

Uusi jäsen
18.01.2006
13
0
1
Olen suunnitellut alkuraskauden ultraa, mutta hinnat tuntuvat vaihtelevan kovasti. Olisi kiva kuulla missä olette käyneet ja mitä on maksanut?
Oletteko olleet tyytyväisiä käyntiinne?
Paikat voivat sijaita ympäri pk-seutua.

Paljon kiitoksia auttaneilla!

itse kävin rv 7+ viikoilla postitalon lääkäriasemalla.
ei ollut kummoinen käynti mutta maksoi musta aika paljon. olisikohan ollut lähempänä 100 (ellei ylikin) euroa. :whistle:
mutta saatiin verenvuotoon syy joten siitä maksoikin mielellään- mielenrauhasta nimittäin ;)

Olen käynyt muutamallakin lääkärillä ultrassa, ja ainakin lääkärikeskus yhtymällä mannerheimintiellä on pari pätevän oloista lääkäriä (erikoistuneet sikiöseulontaan). Hintoja en valitettavasti muista...
Muutkin raskausajan lääkärikäynnit olen käynyt yksityisellä, ihanalla vanhemmalla naislääkärillä Femedassa, jolla myös useat ystäväni ovat käyneet. Tämä lääkäri ei tee seulontaultraa, mutta on muuten oikein pätevä ja ottaa potilaan "kokonaisvaltaisesti" - jokaisen tarkastuksen yhteydessä hän tosin ultrailee pikkaisen, alussa emättimen kautta ja lopussa tuosta vatsan päältä, ja katsoo tikkutestillä onko tulehduksia yms. Soittoaika joka päivä, ja tarvittaessa pyrkii nopeasti järjestämään tarkastusajan.

Yhteistyössä