alkuraskauden mahaoireista kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv6daalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv6daalia

Vieras
kuuluuko alkuraskauteen vatsa vaivat?olen tässä muutaman viikon nyt röyhtäillyt koko ajan ja välillä nukkumaan mennessä tulee tukala/oksettava olo ja nousen ylös ja helpottaa kun röyhtäisen tai käyn vessassa isommalla hädällä.
mahassa on ilmaa,koska pierettää myös ihan älyttömästi.en oikein tiedä mistä voisi johtua koska ruoka tottumuksetkaan eivät ole muuttuneet.
Vai onko tämä sitä alkuraskauden pahoinvointia???
olen kuullut et alkuraskauteen voisi kuulua myös vatsavaivat,onko tästä kokemuksia???

Moi, olen viikolla 10 tai jotain ja ainakin mulla on myös outoja vatsaoireita, siis että pahanolon lisäksi on usein myös maha kipeä, eikä siis alavatsasta vaan enemmänkin "ruokaosastolta". Oltiin kyllä just parin viikon matkalla että toivottavasti ei ole mikään sen kummempi pöpö, vaan vain raskauden sivurasitteita...
Uskoisin siis että ihan normaalia mutta voithan kysäistä neuvolasta jos asia kovin painaa mieltä.

Hei,

Mulla tais olla just noilla viikoilla ihme mahaoireita, joista en tavallisesti kärsi lainkaan. Maha oli sekaisin ajoittain ja toimi USEIN. Pieretti ja vihloi...Siitä se sitten muuttui ihan ehdaksi pahoinvoinniksi ja oksentelin aina viikolle 15 asti. Kuuluu siis asiaan. Nyt minulla on jo ihana pieni tyttö ja alun kammottava olo on unohtunut, koska haluaisin jo uudelleen raskaaksi! Voimia alkuraskauteen:)

Yhteistyössä