Alkuraskauden lamaannuttava väsymys ja seksi, vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt 10+3 ja olen koko ajan järkyttävän väsynyt. Tuntuu että nukahdan koko ajan, mikään määrä unta ei vain riittäisi. Mies tekee liukuvaa työaikaa, usein menee töihin vasta 10 ja tulee joskus kuuden jälkeen. Kotona asuu minun lapsiani ja kun nyt olen kotona työttömänä niin 98% kotitöistä on minun vastuullani. Iltaisin oon niin naatti etten jaksa edes ajatella seksiä, tällä hetkellä harrastetaan kerran, kaksi viikossa mikä ei miehelle riitä.

En ole "pihtaajatyyppiä" ja seksi on kiva asia. En vain kertakaikkiaan jaksa syttyä, varsinkin kun tuntuu että mies koskee ainoastaan siinä ajatuksessa että sen tulisi johtaa johonkin. Öisin hiplailee niin kauan että joudun aika tiukasti ja suoraan kieltäytymään (kun silmissä painaa väsymys ja nuorin herää 6h kuluttua, ei todellakaan tunnu että haluaisi käyttää uniaikaa seksiin). Sitten loukkaantuu.

Ollaan puhuttu ja pyysin, että odottaisi että pahin vaihe menee ohi ja saisin itse rauhassa tehdä aloitteita. Pari päivää se toimikin kunnes taas alkoi painostus (joka taas vähentää haluja entisestään).

Yritän syödä vitamiineja, rautaa, ulkoilla, saada virtaa. Tuntuu vain että joka suuntaan ei nyt riitä. Päiväseksiä ei oikein pysty, kun talossa on aina joku eikä lukollisia ovia ole luin vessassa.

Pitääkö "antaa" vaikka se tuntuu hyväksikäytöltä vai mitä ihmettä keksin?

Yhteistyössä