Mistä voi johtua väsymys, fyysinen ja henkinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
Tuntuu kuin eläisi osittain jossakin sumussa tai unessa. Mitään ei oikein jaksa tehdä, mihinkään ei jaksa lähteä. Väsyttää jo heti aamusta kun herään, vaikka nukun 8 tuntia. Olen kotona 2 lapsen kanssa ja käyn sen lisäksi töissä muutamana päivänä viikossa osapäiväisesti. Väsymys on siis sekä henkistä, ei saa aikaiseksi oikein mitään eikä jaksa hoitaa kuin pakolliset jutut, ja myös fyysistä väsymystä. En oikeastaan koskaan tunne oloani pirteäksi, ehkä joskus ihan yksittäisiä hetkiä. Nytkin tuntuu että menisin mieluusti päiväunille. Olenkohan jotenkin vakavasti sairas.. :/ Tätä on jatkunut toista kuukautta.

sen lisäksi ärsyynnyn tosi helposti, lapset tappelevat ja huutavat, en kestäisi juuri yhtään niitten kiukutteluja vaan heti ärähdän. Enkä muutenkaan jaksa niiden kanssa leikkiä.

kyllä mä päivittäiset hommat saan ihan hyvin hoidettua ja töissä pystyn ihan hyvin kuitenkin käymään, joskus on ihan kivaakin jos päästään miehen kanssa viettämään aikaa kaksin. Onko tämä sitten masennusta...

joo mulla on maanantaiksi lääkäri varattu. Oikeastaan siksi kun mulla on paniikkihäiriö ja se on taas pahentunut. Jos saisin lääkkeet siihen nyt, mitkä auttaisivat jos on masennustakin

Mulla tismalleen sama, sillä erolla etten käy töissä. Koko ajan väsyttää, eikä oikein mitään ylimäärästä jaksa. Mulla oli masennusta vuosi sitten, mutta tää on ihan erilaista, joten en usko omani siitä olevan. Samoin hb on hyvä, tänään mitattu.

tässä kävinkin juuri tänään paastosokerin mittauksessa ja odottelen tuloksia. omalla lähetteellä/kustannuksella kävin siis.. samalla otettiin leukosyytit, trombosyytit ja hemoglobiini, jotka olivat normaalit, hb 133 eli siitä ei voi ainakaan väsymys johtua. Voiko masennus aiheuttaa fyysistäkin väsymystä/heikkouden tunnetta?

mulla on kyllä muutakin ihme oiretta ollut nyt, mm. silmäluomien ja suupielten nykimistä, etenkin hermostuneena. tämäkin alkanut tässä ihan muutaman viikon sisällä. kertoo ehkä stressistä?

Yhteistyössä