T
tyttöjen äiti
Vieras
Mulla tulee huomenna täyteen vasta 4 raskausviikkoa, eli testikin vasta tehty keskiviikkona ja näyttii plussaa. Mulla on jo kolme lasta, enkä ole siis mikään aloittelija. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Mulla maha lähti turpoomaan heti. Koko ristiselkä on kuin tulessa. Myös kohdun kohdalla jatkuva jomotus. Lisäksi molemmilla puolilla repäisy ja vihlaisukipuja. Liitoskipujayms. Äsken pyörryin. Mulla ei koskaan ole ollut tällasia oireita tässä vaiheessa raskautta. Tuntuu kuin olis raskaus jo tosi pitkällä! Lisäksi pari päivää sitten oli ihan hailakkaa vaaleenpunasta vuotoa ja sit lopuksi tuli paljon limaa, jossa vähän veriviiruja (muistutti vähän limatulppaa, muttei ollut niin paksua...oli siis kirkkaampaa tämä lima ja juoksevaa). Tätä limaa on nyt tullut sit jatkuvasti, muttei enää mitään muuta kuin kirkasta (ei verta yhtään seassa). Oksettaakin ja närästää... Mitähän ihmeen alienia mä tässä kasvatan sisälläni? Onks täällä muita uudelleensynnyttäjiä, jotka ois kokenut tällasen alkuraskauden???