?
+-
Vieras
jos käy yksityisellä alkuraskauden ultrassa ja todetaan epäily esim. tuulimunaraskaudesta. saako kontrolliultran julkiselta puolelta vai pitääkö mennä uudestaan "kalliseen" yksityiseen ultraan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Me käytiin yksityisellä niin, että näkyi vaan että raskaaksi olen tullut ja ruskuaispussi näkyi mutta ei alkiota (kierto oli epäsäännöllinen ja pitkä niin luultiin raskauden olevan pitemmällä) ja me saatiin samaan rahaan kahden viikon päähän uusi käynti sinne yksityiselle. Ei siis maksettu kuin yhdestä ultrasta. Ja tuossahan tuo meidän tuulimuna nyt touhuilee lattialla.. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksityinen puoli ei voi kirjoittaa lähetettä julkiselle puolelle.....
Alkuperäinen kirjoittaja +-:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Me käytiin yksityisellä niin, että näkyi vaan että raskaaksi olen tullut ja ruskuaispussi näkyi mutta ei alkiota (kierto oli epäsäännöllinen ja pitkä niin luultiin raskauden olevan pitemmällä) ja me saatiin samaan rahaan kahden viikon päähän uusi käynti sinne yksityiselle. Ei siis maksettu kuin yhdestä ultrasta. Ja tuossahan tuo meidän tuulimuna nyt touhuilee lattialla.. :heart:
Ahaa, lieneekö normaali käytäntö yksityisellä? Missä kävit, jos kysyä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksityinen puoli ei voi kirjoittaa lähetettä julkiselle puolelle.....
Voihan. Itse olen useamman kerran saanut lähetteen julkiselle puolelle. Ei ne yksityisellä aina pysty kaikkia diagnooseja ja kokeita tekemään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksityinen puoli ei voi kirjoittaa lähetettä julkiselle puolelle.....
Alkuperäinen kirjoittaja +-:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Me käytiin yksityisellä niin, että näkyi vaan että raskaaksi olen tullut ja ruskuaispussi näkyi mutta ei alkiota (kierto oli epäsäännöllinen ja pitkä niin luultiin raskauden olevan pitemmällä) ja me saatiin samaan rahaan kahden viikon päähän uusi käynti sinne yksityiselle. Ei siis maksettu kuin yhdestä ultrasta. Ja tuossahan tuo meidän tuulimuna nyt touhuilee lattialla.. :heart:
Ahaa, lieneekö normaali käytäntö yksityisellä? Missä kävit, jos kysyä saa?