Alkupaniikkia?!

Olen 7 viikolla raskaana ja pahoinvointia on melkein koko ajan. Mitään muuta ei oikein töissä eikä vapaa-ajalla voi ajatella kuin että kuinka selviää pahanolon kanssa. Nyt jotenkin iski päälle vielä paniikki, että mihin sitä itsensä on oikein tarkoituksella laittanut! Olenko ihan hullu! Olen jo tosi pitkään halunnut lasta, mutta nyt pahoinvoinnin kourissa en oikein tilapäisesti muista miksi. Onhan tämä panikoiminen ihan normaalia ja ohi menevää?

Eiköhän se panikointi mene ohi, kun pahoinvointi helpottaa.. Kaippa sitä jokainen, joka kärsii pahasta olosta jne niin miettii siinä kohtaa, että tätäkö oikeesti halus. Mutta kun tietää sen kuuluvan asiaan niin kyl mä ainakin kestin.

Jaksamista :hug:

Normaalia on. Minäkin unohdin alkuvaiheessa, miksi edes halusin lasta, kun voin pahoin ensimmäiset 18 viikkoa. Nyt kun pahoinvointi on ohi ja lapsi liikkuu mahassa, olen suurimmaksi osaksi yhtä hymyä - tasapainoinen ja onnellinen. Ounastelen tosin, että tähän ehtii tulla vielä muutoksia, kun olo käy lopussa oikein tukalaksi ja malttamattomaksi.

Yhteistyössä