Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miini-81

Vieras
Alkumetreillä 10

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+25 TJOT12/07
Lydia 28+31 TJOT 1/08
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 1/08, km 8/07
Fiona77 30+30 10/07
Hertta 26+28, Y12/07

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07

Jännäyslista:
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 7-10.2
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )
minisun 15-16.2
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)
Mimona 18.2

Hih! Aina joku on mun kans samaan aikaan linjoilla... Nytkin juuri, kun sain jotain räpelettyä vielä vanhaan ketjuun ja lähetettyäkin sen, niin tällä on jo sillä välin uusi ketju pistetty pystyyn... Oonkohan mä sairaan hidas vai muut vaan niin nopeita?!?

Taidettiin olla Amildan kanssa samaan aikaan linjoilla :)

Huomenta vaan kaikille munki puolesta ja todellakin toivotaan että torstai on toivoa täynnä ;)

Teillä on ollut hauska gallup menossa. Mun ihan lemppari on greyn anatomia, tosin eilisestä jaksosta en niin lämmennyt kun sisäänajavat sitä uutta sarjaa.. Muutenkin kattelen mielelläni naisten hömppää, täydelliset naiset, rimakauhua jne. Sitä tanssi jos osaat skabaa tykkään kanssa katella.

Juu... Hyvät on ajotukset meillä.
Nyt tää pilkunnussuttaja tulee tänne taas terrorisoimaan...
Tässä on viimeisin lista:

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Fiona77 30+30 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+26 TJOT12/07
Hertta 26+28, Y12/07
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08

Ja sitten laiskana tuon galluppiosuuden nyt vain kopsaan tuolta aikasemmasta ketjusta tälle uudelle puolelle, eli:
Telkkarista tulee kattottua, siis sillon kun on aikaa, niin lähinnä Salkkareita, Pakoa (tosin nyt jo tauolla), CSI:t, Täydelliset naiset + kaikenmaailman ruoka- ja sisustusohjelmia. Myös dokumentit kinnostavat (tietty aiheesta riippuen). Mutta siis ei ole maailman loppu, vaikken nyt ihan kaikkea tätä tarjontaa ehtisi näkeäkään... Harvoin sitä mitään tulee nauhotettua. Nyt on kyllä tosin tullut yllättäin tallennettua digiboxin kovalevylle niitä nelosen "Meille tuli vauva" ohjelmia, ihan näin elämänvaiheenkin ajankohtaisuuden vuoksi uteliaisuuttani. Se kun sattuu tulemaan päivällä siihen aikaan kun on töissä. Voidaan sit miehen kanssa iltasin ihmetellä niitä ennen nukkumaan menoa ;)

Mä lähen nyt aamukahville, jotta herään tähän päivään. Mukavaa työ-/koulupäivää itse kullekin!

Huomenta! Eilen oli hiljasta, kun olin iltavuorossa... Oli tylsää istua töissä, kun ei täällä palstalla ollu ketään... ;)

Juu mie kyllä sorruin eilen nauhottamaan boxille sen Unelmien poikamiehen viimesen jakson :) Pakkohan se oli saada kattoo, et kumman se valitsee :) Olin melko varma, et ottaa sen Sadien, mut eipäs ottanukkaan :D
Tänään tuleekin sit House ja Rimis, saa töllöttää illan telkkaria taas :)

Miulla aamulla tuntu ihmekipua alavatsassa, mut nyt sit ei enää tunnu mitään... 53. nyt.

Täs vkln aikanako ei oo kellään jännättävää? Höh...

hmmm että osaa väsyttää! Viimonen vapaapäivä ja huomenna pitäs sitten kuudeksi raahautua töihin :( no mutta kiinnostava päivä kuitenkin! :D

Mä en oikeen tiedä et millon mun pitäs oikeesti jännittää... Ku yleensä lasken sitten oviksesta sen parisen viikkoa (14-16) päivää mutta toisaalta tänään on "jo" kp 28 niin sitten jos laskee vaikka kp34 olis se kierto niin sitten periaatteessa koko ens viikko olis jännättävää. Ota siitä sitten selvää! Noh ollaan vähän mietitty et ellei punainen vesiputous iske sitä ennen niin varmaan tossa torstai-lauantai akselilla testailis. JÄnnittäää! Oireista en oo niin kirjotellu koska niitä saa aina itekin aikaseks, mutta onhan niitä taasen ollut...huoh...noh ehkä viikon päästä olis sitten vähän viisaampi!

Mites muiden oireet? Tulkaa tänne spekuloidaan sitte yhdessä!

Peukut mmintulle.. bd bd

Enpäs ole tainnu vastata kumpaankaan gallupiin. Mutta mulla ei oo talvilomaa, mutta jos nyt tuossa jonkun pitemmän vapaan putken sais, niin vois kyllä lähteä jossain kauempanakin käymään. Telkkarista tulee seurailtua (sillon kun kerkee) salkkareita, housea, dokkareita...

No niin, mminttu! Kerros nyt meille muillekin, millasia oireita sulla on? Ihan hyvin meistä jokainen tietää, et ne voi olla omasta pikku päästä tulleitakin, mutta voidaanhan niitä täällä spekuloida... Mä voisin kyllä kovinkin mielelläni tulla sun kanssa miettiin ja spekuloimaan oireita, mutta kun se on vähän aikasta mulle vielä. En oo edes ehtinyt vielä päässäni niitä luomaan ;) Täällä on vasta kulunut 3 päivää oviksesta.
Minäs päivänä sulla muuten mminttu se ovis oli? Etkös säkin tikuttanut sen tässä kierrossa? Eikös niitä kuukautisia odotella tosissaan siinä n. 14 vrk jälkeen oviksesta? Eli niinkun silloin (14 vrk oviksesta) olisi tuo sun jännäyspäiväsi? Eli mikä päivä se silloin olisi? Mullakin on tuo jännäyspäivä nyt oikeesti sit päivää aiemmin kun jännäyslistassa, kun sen oviksenkin päivää aiemmin pongasin, mutta en nyt viitsi sitä yhden vaivasen päivän takia alkaa edes muuttamaan....

Heissan.
Täällä on nyt hieman outo fiilis; menkkamaiset tuntemukset alavatsalla vain toisella puolella, lämmöt edelleen ylhäällä, kp 25 menossa, oviksen bongasin ja se myös hyödynnettiin kp 15. Ennen ei oo tuntunut näin "ikävältä" näin aikaisin ennen menkkoja.
Aiemmin ajattelin, että mulla on suht säännöllinen kierto, mutta nyt kun oon alkanut laskea päiviä, bongailla ovista ja jännäillä tädin saapumista, niin tuntuu että kiertokin heittelee miten sattuu.
Niin galluppia... itse en paljon tv:tä katso tai jos niin sitten elokuvia. En asu Suomessa niin en tunne oikein noita sarjoja joita luettelitte. Mä tykkään käydä teatterissa ja konserteissa (oon kai vähän outo).
Mä jatkan nyt näiden tuntemusten listaamista, mutta jotenkin oon ihan saletti että täti saapuu pian.
Hyvää torstaipäivää kaikille.

Mie voin kans jännäillä ja spekuloida täällä teijän kans kaiken maailman oireita ;) Itellä olevinaan alavatsaa tänään vihlonu... Enteiliskö vihdoin tätiä vai mitä?

Noh joo täällä päin siis vilutusta, mahan nippailuja/viiltelyjä, kauhee ruokahalu ja sit hieman huono olo jos ei oo vähään aikaa syöny, tissit kipeilee ja valkkaria vuotaa ku saavista....siinä sitten vähän tollasia. Saas nähä miten käy :D

Joo siis niin mäkin oon laskenut et 14 päivää ovusta ja se olis sitten tossa 6.päivä keskiviikkona. Vahvan viivan sain tikkuihin siis keskiviikkona ja torstaina mutta eikös se lasketa siitä ekasta viivasta?

Hih! No, noihan on jo oikeesti tosi lupaavia nuo mmintun oireet :D :D Jos niitä olis ilmaantunut vaan yks tai kaks mutta että noin montaa erilaista oiretta. Mutta kerroppas mulle, miten voit omassa päässäsi kehittää itsellesi runsaan valkovuodon!!??

Ja hirmusti plussatuulia myös Fionalle! Lupaavaa pientä oireilua sielläkin bd bd bd bd
Missäs päinä Fiona asustelee ja vaikuttaa? (minäkö utelias? :o )

Elähän vielä Fiona luovuta. Joillakin just se oire on ollut et on kauheet menkkakivut mut sitten plussaakin :D Ja toisepuoleinen? Eikse yleensä oo molemmilla puolilla? Tai ainakin mulla on :D

Täällähän alkaa olla jännät paikat. Mun kristallipallo sanoo että ainakin mminttu plussaa :) ++++++++++++++++++++++++

Mäki olen kehitellyt itelleni pitkästä aikaa kaikellaisia oireita. Tosin olen myös kehitellyt niihin luonnolliset selitykset. Mulla on ollut pari päivää paha olo, ihan jatkuvasti. Jumpassa hyvä kun pysyin hengissä vaikka frendit ystävällisesti kertoi että sarjaa oli kevennetty edellisestä... Kiitti vaan! Pistän noi kuitenkin laihtumisen piikkiin, multa on tainnut hävitä muutama kilo ja niitä kroppa nyt vissiin itkee. Samaan piikkiin menee tämä palelu. Mitäs muuta, no tissit on kipeät mut kuka käskee hyppiä jumpassa normi rintsikoilla... en löytänyt aamulla kiireessä jumppaversioita ja kun nämä on kokoa d niin aih!

Kahvinjuonnin oon jättänyt nyt tietoisesti ja vaikka täällä on tällä viikolla tarjolla erikoiskahveja jatkuvalla syötöllä niin ei edes maistu! Mutta en kyllä sitäkään uskalla raskausoireeksi laskea, vieroitus on ehkä onnistunu merkillisen perusteellisesti? Vattakin on turvoksissa ihan jatkuvasti... näytän siltä et olisin vetänyt jalkapallon, mut housut silti roikkuu juurikin niiden kilojen seurauksena, ei siis tarvi lähtä vaatekaupoille vielä...

Tulipas omaa napaa niin että huh huh, nyt vuoro muille!

Amilda en tajua mistä ton listan sitten aamulla repäsin... jostain sieltä puolivälistä :D:D:D

Niin ja Fiona (jos jaksoit lukea tänne asti), et todellakaan ole outo tai sitte olen minäkin. Mä pidän tosi paljon teatterista mutta vielä enemmän konserteista ja oopperoista ja baletista ja musikaaleista. Valitettavan vähän noihin pääsee kun ovat niin kalliita mutta kuitenkin! Amilda ja mminttu olivat muuten oikeassa, voihan se olla että erilainen olo on jotain ihan muuta kun tädin enteilyä :)

hui Miini! Hei miellä onkin taas monta monta jännäilijää! Kuulostaa nimittäin paljon paremmalta noi sun oireet ku mun dbdbdbdb!

Ei mitenkään malttais odotella ens viikkoon! APua! Sanoin just kaverille että meille saa tuoda kyllä vauvelin hoitoon millon vaan niin saadaan sitten kans harjotusta <3 se on nii sulonen pikku veijari!

niin ja ihanaa ku tuolla toisessa ketjussa tuli plussa! Oon ite käyny niitä vakoilemassa tässä samalla ja aivan ihanaa että pitkänkin odotteluajan jälkeen saa plussan ilman hoitoja! mahtavaa!!

joo mulla on kauhee vauvakuume, pakko elää muiden kautta :D

Oli kyllä tosi ihanaa kun viereiseen ketjuun tuli plussa:)Piristi mieltä kummasti:)Täällähän näyttää olevan jännät paikat joillakin:)
Ite en voi vielä oireita keksiä kun ovis oli vasta alkuviikolla.Ja jotenkin olen yrittänytkin olla miettimättä niitä..ettei tulis sit niin pettymystä..
Mullakin on kamala vauvakuume ja viikonloppuna näen taas suloisen lapsen ja raskaana olevan kaverini:)ja kuume nouseeee..
Mä mietin tuossa että oliskos täällä halukkaita kirjoittamaan sähköpostia?jos tekisi hömppäpostiosoitteen..Kun jotenkin täällä ainakin ite kertoo varuillen asioista kun ei sitä halua tulla tunnetuksi..Ihan vaan mielipidettä kyselen..

Ihan mieletön tuo Rosan plussaus!!! Niillä on niin pitkä aika, kun siellä ketjussa on viimeksi plussattu...

Ja ihanaa, kun meidän Miinilläkin on lupaavia oireita! Sä oot kyllä meijän ketjussa se, kenelle plussa olisi niin ansaittu, kun niin pitkään olette sitä tahkonneetkin.. Hirmusti plussatuulia sulle!!! Ja tietty muillekin.. bd bd bd bd

Olipas mukava tulla ihan näin kotootakin näitä juttuja urkiin, kun näin hyviä uutisia oli tullut :D :D :D

Minä myös olen käynyt myös tuota naapuriketjua taustailemassa ja niin hyvälle mielelle sai Roosan upeat uutiset! Täälläkin on lupaavia oireita - etenkin Mmintulla, veikkaan seuraavaa plussaajaa! :)

Neuvolalääkärissä viime viikolla kuulin pikkuisen sydämen sykkeen - mahtava tunne :) Väsymys alkaa pikkuhiljaa helpottaa, muuten olo on edelleen hyvä. Maha alkaa ehkä vähäsen työntyä ulospäin - oikein tarkkaan kun tsiigaa ja haluaa vauvamahan alkua nähdä niin voi ainakin niin kuvitella ;-)

Plussatuulia & mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Huomenta! Juu oli ihana jo aamusta lukea noin hyviä uutisia! Onnea vielä kerran Rosalle :D

Mites mminttu? Vahvistuuko oireet? dbdbdb
Entäs Miinillä? Kuulosti lupaavalta...

Miulla lähti 54. päivä käyntiin ja ei mitään muutosta... :(

Yhteistyössä