Alkoolin voisi ampua raketilla kuuhun!! (isänpäivästä) : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullista

Vieras
Lapseni meni tapaamaan isäänsä iltapäivällä, vei kortin ja suklaata. Mitä teki isä, joi kotona muutaman lieventävän ja kun omat loppui, läksi baariin. Lapselle sanoi, että sammuta telkkari ja laita ovi kiinni kun lähdet..
Noh, onneksi asutaan vierekkäin, mutta oikeasti tuli niin paha mieli lapsen puolesta. "Maailman parhaalle isälle" Poikasi "Matti" luki kortissa.
Niin-pä se isä on aina se paras vaikka olisi minkälainen tuurijuoppo : (

ps. ei tarvitse sanoa, että eikö voisi katsoa kenen kanssa lapsia tekee. Ei ollut alko-ongelmaa suhteen alkuaikoina. ALkoholi muuttaa ihmisen. Onneksi tuo on pitkiä aikoja selvä, mutta kun juo niin juo reilusti eikä osaa lopettaa.

Pahamieli tuli pojan puolesta :'(
Kyllä se on ikävä tosiasia että viina vie toiset mennessään.. Ja muutta ihan mukavat ja tunnolliset ihmiset joksikin aivan muuksi.
Voimia sullekin. Varmasti raskasta myös sinulle. :hug:

Kyllä raskasta on ollut varsinkin kun silloin kun lapsi oli pienempi, nyt onneksi jo osaa toimia, tai lähteä pois jne.
Nimenomaan selvä iskä on tosi kiva, kun juo ei muuta osaa ajatella. Kiitos halista ja myötäelämisestä! Olen lellinyt vähän poikaa tänään sitten.. (taas kerran)

Mullakin on raskas isänpäivä takana.. Omaa isää käytiin moikkaamassa tyttäreni kanssa, tytär 2 vuotta. Mä oikeesti yritän käydä, mut mä en jaksa tota juomista. Aivan hirvittävän raskasta kun oma elämä muuten kunnossa. En muista millon oisin puhunut sen kanssa et ois selvin päin..

Yhteistyössä