Alkoipa taas v*tuttaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hitto

Vieras
Mulla on sellainen mies, joka ei koskaan lähtis varmaan kotoaan pois jos ei ois pakko, toki töissä tykkää käydä mutta muuten.

No meillä on aina ollut skismaa siittä, että mä tykkään viettää myös kavereiden kanssa aikaa ja jos lapset on hoidossa niin ois edes joskus kiva mennä kavereille istumaan iltaa, mutta se ei koskaan passaa miehelle. Jos ollaan kavereiden kanssa, heidän on tultava meille.

Ja jos sattuu niin että mies lähtee mun kanssa ystäville, niin siittä on ollut sellainen 2viikon tappelu takana ja on taas kiva lähteä sitten mihinkään kun siittä on saanut tapella :/ Kuitenkin illanistujaisten jälkeen mies sanoo että viihtyi ja oli kivaa joten miks h*lvetissä sitten ei voi koskaan lähteä jos siellä kerta on ollutkin kivaa??!?

Nyt sitten olis viikonloppuna kaverin häiden jatkot ja ne on seuraavana päivänä vain kavereille, kysyin sitten mieheltä että mentäiskö? Ei kuulemma kiinnosta yhtään vaikka on kaverini miehen hyvä kaveri. Kysyin sitten syytä ja ei kuulemma ole tai sitten on se että mä tunnen sieltä enemmän ihmisiä! Joo tunnen 2 ihmistä enemmän kuin se.

Miten mä saan sen edes joskus lähtemään ilman tappelua? :(

No meet yksin. En mä jaksais tollasesta asiasta tapella, tehän ootte aikuisia ihmisiä. Jos toinen ei halua mennä, niin ei kai se tarkota sitä että toinenkaan ei halua??? Ja pitäskö toisen jättää menonsa menemättä jos se toinen ei halua ite mennä :O

Alkuperäinen kirjoittaja jaaaaaa:
No meet yksin. En mä jaksais tollasesta asiasta tapella, tehän ootte aikuisia ihmisiä. Jos toinen ei halua mennä, niin ei kai se tarkota sitä että toinenkaan ei halua??? Ja pitäskö toisen jättää menonsa menemättä jos se toinen ei halua ite mennä :O

No ei tarkoitakkaan, haluaisin vaan edes joskus mennä miehen kanssa yhdessä kun kuitenkin yhteisistä kavereistä kyse ja se on sellasta vikinää ja kitinää jos mä meen yksin. Joo tiedän että voi kuulostaa lapselliselta, mut ei mua enään naurata kun aina pitää sanoa etten tule, kun tiedän ettei mies tykkää siittä vaikka toisaaltahan se on mun moka kun en vaan mee..Mut joo.

Kuulostaa mun exältä paitsi että se ei halunnut että meille tulee koskaan ketään että "saa olla rauhassa". Koskaan ei lähtenyt mihinkään mun kavereiden tai sukulaisten juhliin, ei kuulemma kuulunut hänelle koska olivat mun sukulaisia, ei hänen.
Monet itkut tuli itkettyä, onneks ei enää olla yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Kuulostaa mun exältä paitsi että se ei halunnut että meille tulee koskaan ketään että "saa olla rauhassa". Koskaan ei lähtenyt mihinkään mun kavereiden tai sukulaisten juhliin, ei kuulemma kuulunut hänelle koska olivat mun sukulaisia, ei hänen.

Se on oikeesti tosi tressaavaa kun koskaan ei voi käydä missään yhdessä ja kuulostaa kyllä tosi tutulta nuo ettei voi häihin yms lähteä, "nähdäänhän me muutenkin" tai jos ei nähdä niin "mitä siellä". ARGH!

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
ymmärrän mielipahasi mutta me kaikki emme ole kovin sosiaalisia tapauksia jotta anna miehes jäädä kotiin ja mene sinä

Mun miestä epäsosiaalisempaa saa etsiä.

enpä usko, mutta jos miehesi viihtyy kotona ni anna sen olla siellä ja mene itse.

Niin varmaan pitää mennä, saa taas selitellä miksi mies ei tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Se on oikeesti tosi tressaavaa kun koskaan ei voi käydä missään yhdessä ja kuulostaa kyllä tosi tutulta nuo ettei voi häihin yms lähteä, "nähdäänhän me muutenkin" tai jos ei nähdä niin "mitä siellä". ARGH!

Niin just. Ja mulla oli vielä se että mulla on oikeesti kivoja sukulaisia ja sitten kun lähdin jonnekin juhliin yksin, sukulaiset kyseli (ihan hyväntahtoisesti) että mihis oot miehes jättäny. Selittelin aina jotain epämääräistä, siis valehtelin koska enhän mä voinut suoraan sanoa että jäi sohvalle lukee Aku Ankkaa kun ei teidän seura kiinnosta. Siis argh, mikä tyyppi. Kiehuttaa kun muisteleekin.

Yhteistyössä