Alkoi sitten viides nutraus-päivä ja ihan hyvä olo :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
Just herkuttelin tomaattikeitolla, sekaan laitoin kuivattua ruohosipulia ja hippusellisen mustapippuria sekä pari tippaa tabascoa. Oli muuten hyvää!!

Yleensä ihmiset kommentoi et : En voi syödä kun haluan pureskeltavaa, Niistä ei tuu täyteen jne mut ovat kyllä väärässä. Kun elimistö tottuu niin maha todellakin tuntuu täydeltä, lisäksi pureskeltavaa saa esim kukka- ja parsakaalia voi laittaa keittoon , tomaattia ja vaikka mitä.
Ja ne keitot kannattaa maustaa vaikkapa yrteillä.
Jos vertaa tavalliseen suomalaiseen kotiruokaan niin mitä ihmeen pureskeltavaa pehmeässä leivässä tai makaronilaatikossa sitten muka on? Sellaisia pehmeitä mössöjä.

Onnea, itselläni olis tuolla pari pakettia ja pitäs vaan rohkeasti kokeilla :D *mussuttaa porkkanaa ja kuivaa ruisleipää aamupalaksi*

Oleko punninnut onko mitään tapahtunut näinä aloituspäivinä, nestettä lähtenyt ainakin varmaan? Onko sulla millainen pudotus edessä?

[QUOTE="Satu";24300449]Onnea, itselläni olis tuolla pari pakettia ja pitäs vaan rohkeasti kokeilla :D *mussuttaa porkkanaa ja kuivaa ruisleipää aamupalaksi*

Oleko punninnut onko mitään tapahtunut näinä aloituspäivinä, nestettä lähtenyt ainakin varmaan? Onko sulla millainen pudotus edessä?[/QUOTE]

pari kiloa on pudonnut, elimistön hiilarivarasto tyhjenee. Jos aloitat niin muista juoda tarpeeksi, muuten tulee paha olo tai päänsärkyä. Kivennäisvesi on parasta, sitä vähintään 1,5 litraa päivässä + hanavettä. Ja kun juot ruokailujen välissä on mielitekoja vähemmän.
Mulla on 16 kiloa liikaa, siis tuon jos laihdun olen sittenkin vielä normaalipainon ylätasolla. Mutta sen 10 kiloa jos saan näin aluksi niin sekin riittää! Painoinindeksini on 30,5...

Tsemppiä! Mä olen joskus raskauskiloja kevenetäessäni ollut kuurilla ja mun mielestä ne keitot oli ihan hyviä. Makeista jutuista en niin välittänyt. Maustaminen auttaa. Just chili, yrtit yms. saa keiton maistumaan erilaiselle.

Yhteistyössä